• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-03-11 10:58:51 följande:
    Okej, där är jag med dig faktiskt. Jag har svårt att få feber, och när jag väl får det har jag typ lunginflammation och får 41 graders feber och blir inlagd på infektionskliniken i några dagar. Så då är jag också rätt ynklig. Nu är det ett tag sen, som tur är!!
    Neej fy vad jobbigt! Jag hoppas du slipper det länge till, aldrig igen t.ex {#emotions_dlg.flower}
  • gilmore

Men vilket snusk det blev här då..

HäckHäxan skrev 2014-03-11 12:08:36 följande:

Förlåt *generad gubbe* skall genast skärpa mig och bli mjuk i munnen.
    Haha! Lögnare där, du kommer inte sluta med det Solig Kyss
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 12:42:05 följande:

Jodå om en man håller fast mina händer och har tejpat för min mun alternativt fyller munnen med nått hårt.
    Men åååå skriv inte såna saker, jag måste försöka koncentrera mig på annat Gråter
  • gilmore
    Kuken77 skrev 2014-03-11 12:52:05 följande:

Vill du oxå ha nått hårt i munnen?
    Bland annat Oskyldig
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 12:53:23 följande:

Själv står jag i solen och önskar att någon tog tag i min tofs och släpade hem mig.....
    Hah nej usch vad trist det låter. Verkligen..
    Jag tror jag måste.. andas.. lite..

• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 13:21:54 följande:

Mmm ehh jättetrist absolut
    Dör kåtdöden.

Gråter
  • gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-11 13:36:51 följande:
    Inte gå och dö nu! FörvånadDemon
    Vi skulle ju flytta ihop, glöm inte det! Kyss

Skulle aldrig glömma det, vi kommer ha det perfekta livet! Hjärta
    Jag lovar att hålla mig vid liv. Jag får väl försöka tänka på annat. Eller så..
  • gilmore
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 13:46:24 följande:

Du menar inte lilla döden??
    Svenska[redigera] Substantiv[redigera]

lilla döden

orgasm
    Nej men snart kanske.
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-11 13:51:52 följande:
    Du, jag och Häckis! Kan ju inte bli bättre! Hjärta

Tänka på annat var det ja... Vore ju lättare om man slutade hänga i den här tråden ifs... Obestämd
    Om jag bara kunde slita mig från tumblr så vore det ju toppen meneeee.. Nej.

• gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-11 13:54:37 följande:
    Barnfilter på datorn?! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag kanske är så illa tvungen, men vad tråkigt det hade varit. Så jag avstår Drömmer
  • gilmore
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 14:00:09 följande:
    Oj!! Är du fast i tumblr-träsket.... Då tror jag faktiskt att det är stor risk/chans att Lilla Döden är enda lösningen på problemet.... Har hört det av en kompis i alla fall.....
    Jag är ju det, väldigt jobbigt att hålla igång sin egna. Jag måste ta pauser för Lilla Döden då och då Drömmer

Om jag rökte skulle jag ta en cigg nu. Men det gör jag inte så det blev en snus Skål
  • gilmore
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 14:56:15 följande:
    Grattis...Det är nu du har ett kort tidsfönster att smita ifrån tumblrn innan du sitter där igen med tungan i tangentbordet och fingrarna...ja, var du nu brukar ha dem... Annars börjar det rulla igen...Hur många gånger har du avlidit idag egentligen?? Någon kanske borde ta pulsen på dig...
    Jag har kryssat dashboarden, det är lugnt. Jag tappade räkningen efter sjunde döden så jag vet inte. Men min puls är jämn och fin nu!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!