• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • LostInTranslation

Dags att prova en ny diet ser jag......

• Anonym (Grottis)
    gilmore skrev 2014-03-12 08:27:00 följande:
    God morgon!
    Solig
    Haha, så det kan vara!Drömmer
    Tror våren bestämt ligger tungt i luften idag...skulle varit härligt med lite Gilmore just nu...Solig
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-12 08:07:20 följande:
    Men jäklar vad ni tar hand om er själva!!!

Kan jag inte sluta blöda som en gris, typ nyss!

Man skall vårda sig.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-12 08:27:00 följande:
    God morgon!

Jaha och så var ribban för den här dagen lagd.....

God morgon frugan. Fick du nån frukost på sängen eller?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 09:10:20 följande:
    Dags att prova en ny diet ser jag......

Kände lite samma. Med den dieten så kan till och med jag äta mer än en gång per dag.
    Canis meus id comedit
  • gilmore
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-12 09:14:22 följande:
    Haha, så det kan vara!Drömmer
    Tror våren bestämt ligger tungt i luften idag...skulle varit härligt med lite Gilmore just nu...Solig
    Är du hungrig? Drömmer
    HäckHäxan skrev 2014-03-12 09:19:38 följande:

Jaha och så var ribban för den här dagen lagd.....

God morgon frugan. Fick du nån frukost på sängen eller?
    Nej, det var bara att rusa upp och slänga på barnen kläder och rusa till förskolan. Nu har jag iaf duschat och ska försöka få på mig kläder någon gång så jag kan gå till bibblan.
    Men det är ju hump day idag så jag måste ordna lite till tumblr först Solig
    Fick du någon bra frukost?

• Anonym (Grottis)
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 23:44:25 följande:
    Åhhh ibland är du bara det där extra ala plusmeny Hjärta

Sov gott
    Haha, hoppas det smakar...får rikta in mig på en dipp nästa gång...det är mitt mål idag!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Grottis)
    gilmore skrev 2014-03-12 09:23:53 följande:
    Är du hungrig? Drömmer

Nej, det var bara att rusa upp och slänga på barnen kläder och rusa till förskolan. Nu har jag iaf duschat och ska försöka få på mig kläder någon gång så jag kan gå till bibblan.
    Men det är ju hump day idag så jag måste ordna lite till tumblr först Solig
    Fick du någon bra frukost?

Anonym (Grottis) skrev 2014-03-12 09:24:14 följande:
    Haha, hoppas det smakar...får rikta in mig på en dipp nästa gång...det är mitt mål idag!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Söta Gilmore ser fan inte bättre ut faktiskt!
    Vad erbjuds...är väldigt svag för frukost på sängen!Solig

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!