Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Det som hände var att min brors bil börja brinna precis utanför stallet det bara small. Som i en film!
Idag mår jag bättre kunde sova några timmar längre. Och idag kommer sambon hem
Vet hur det är.. Hatar att gråta.. Men kan "trösta" dig med att jag stortjöt igår också..
Mitt liv har ju tagit en oerhörd vändning på bara något år.. Sista åren har varit omtumlande rent generellt med många och stora förändringar..
Pratade med mannen igår och erkände att jag inte riktigt hänger med känslomässigt och att jag har så jävla svårt att säga nej, ta det lugnt och inte oroa mig för saker hela tiden..
Ska hela tiden hålla uppe en fasad om att jag är stark, klarar och orkar allt samt inte behöver hjälp..
Vill inte erkänna, vare sig för mig eller andra, att jag är rädd och orolig..
Imorgon ska jag till kvinnokliniken, bli undersökt, prata och få veta hur mina chanser är att eventuellt bli gravid.
Den 23; e ska jag på mammografi pga misstänkt tumör i bröstet... Är verkligen livrädd samtidigt som jag skjuter rädslan åt sidan och tänker att det så klart inte är något.. att jag bara är fjantig och att läkaren som undersökt mig misstagit sig grovt..
Gråter ut, snorar och rosslar, snyter mig sedan, torkar ögonen och klistrar på leendet igen..
Att min karl orkar..