Inlägg från: Fjäril Vingad
|
-
-
Högst överskattat att se en man göra helikoptern!Knall skrev 2014-07-13 14:22:03 följande:Jag försökte få mannen att göra det, men han var svår...Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
-
Säg till i så fall så skickar jag mina på samma! *trött mamma*Knall skrev 2014-07-16 21:35:06 följande:
*irriterad* Får man skicka ungar på miltitärskola? ??
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go. -
Man behöver inte ha (haft) det svårare än nån annan egentligen... Allas liv och situation är olika, och vissa saker man går igenom är bortanför ens egen kontroll.
Men framförallt: vi är alla olika och reagerar olika. Och har rätt att göra det. -
Hoppar på tåget genast!Knall skrev 2014-07-19 10:20:54 följande:
Är någon snäll och kokar kaffe till mig? Ni får gärna baka scones också.. koka marmelad och servera mig i sängen.... men kaffe först!
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go. -
Mm... Sen kan man ju försöka sätta sig in i en annans situation. Visa förståelse.Smecker skrev 2014-07-19 09:48:20 följande:Med andra ord är det poänglöst att leva i någon annans byxor, eftersom man reagerar olika.Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
-
Vill ha åska nuuuuu! Sån jäkla huvudvärk.
-
Fiskpedikyr sucks ju! Inte alls så bra som jag trodde det skulle vara.
-
Kram!Aniiee skrev 2014-07-25 13:11:18 följande:
Just for the record - Jag mår så SATANS illa! Om det är cellgifterna eller värmen är svårt att avgöra.....
Key change, MOFO! -
Vill ha åska! Här är bara kvaaaaavt.taquine skrev 2014-07-26 14:56:46 följande:
Har ni det lika kvavt som jag? Åskan går också , gillar icke detta väder
Goodness me