Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Min älskling har dejt ikväll så jag har en egokväll ikväll.

Har lagat god mat, tog ett glas vin till och tittade på en film. Nu ligger jag i badet och chillar.

• Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-27 20:16:07 följande:
    Lyx!
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Oh yes!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-27 20:25:16 följande:
    Kan apelsinjuice och ahlgrens bilar också vara lyx? Drömmer
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Men åh, det lät gott! :-P
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-27 20:39:23 följande:
    =P Mitt, du får inget!
    Meh! *muttrar*

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-06-27 20:52:09 följande:
    Jag visste faktiskt inte att du kunde laga mat. En dam med oanade talanger smile2.gif
    Äh, käft!
  • Fjäril Vingad
    PrimitivMan skrev 2014-06-29 11:44:29 följande:
    Helvetet för dåliga flickor är att de blir tvingade att vara fina flickor. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
    Word!
  • Fjäril Vingad

Jag och mina bra idéer. Möblerar om vardagsrummet så det ska bli mer praktiskt. Inser att alla sladdar måste dras om och i denna gamla kåk finns för lite uttag!

Måste charma nån som kan borra upp nya teven och lite hyllor åt mig också... (har ett planerat offer, hoppas han kan)

Sen skulle jag behöva ny bokhylla också.

Jaja. I-landsproblem... Tror jag fixar lite mer kaffe.

• Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 15:55:07 följande:
    Kaffe kaffe är alltid bra.

Jag hmm fick möblera om mitt vardagsrum igår, så ungarna kunde spela ett spel med kinect på x boxen ( som jag äntligen fick kopplat in, sådär 1 ½ år senare och 6 månader för sent gällande kinecten då ) iaf min soffa står på tvären i rummet, tvn står där den stod från start. Ser ut som fan hahahha.

Måste helt enkelt försöka hitta ett sätt att möblera om det på så man kan använda spelet utan att flytta hela jävla soffan jämt. *suck*

Hoppas ditt offer kan!
    Canis meus id comedit
    Han kan hjälpa till framöver, så det blir perfekt!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 20:00:47 följande:
    Åh fan vad bäst!!!!
    Canis meus id comedit
    Han är snäll han! Var förbi honom en sväng ikväll och lämnade tillbaka lite böcker jag lånat. Satt på hans balkong och surrade lite. Fick smaka på en litchilikör också, det var gott.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!