Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Men jag äter hellre en hel förpackning Mamma Scans köttbullar än att åka buss /tåg med någon som tar fram en köttbullsmacka med dessa i. Allt är relativt.
Men jag äter hellre en hel förpackning Mamma Scans köttbullar än att åka buss /tåg med någon som tar fram en köttbullsmacka med dessa i. Allt är relativt.
Det är något grått täcke som är som en jäkla boomerang, så fort jag slängt iväg det en liten bit kommer det tillbaka med dubbel kraft. Ja, this too shall pass...
Coops nya poängsystem är helt åt helsike. Det känns verkligen som att de vill att jag ska betala 7000 kr för 2 chokladkakor.
(1 kr = 1 poäng. 7000 poäng kan bytas mot 2 marabou chokladkakor)
Samtal mellan mig och min bror som utspelade sig för en kvart sen.
Han: Du, jag har en grej. Du får den.
Jag: Jaha.... vad då?
Han: en galaxy note 8. Jag köpte en, men den var inte bra till det jag ville.
Jag: Okej... en galaxy note 8 som inte är bra till vad? Spela Watch dogs? (sarkasm här, för han använder inte surfplattor till något mer avancerat än att surfa på)
Han: Nej, rita. Känns inte bra. Jag får köpa en ritplatta istället.
Så dumpade han en helt ny Galaxy note i knät på mig. Känner mig förvirrad.....
På vår pizza är det i alla fall skinka, salami, champinjoner och mozzarella då. Samt ädelost på en liten del till mig.
Jag är jätteliten och smal. Ibland brukar jag skoja till det och säga att jag är en liten knubbig rulta (oj, vad roligt). Äter frukost, lunch, mellanmål, middag och tar gärna nåt sött till kvällsfikat. Kan inte gå upp i vikt. Tränar så att jag ska har lite muskler så jag inte ska se så benig ut. Det som är bra är i alla fall att jag ser mycket yngre ut än jag är och kan klä mig så att jag inte ser ut som en tant. Så om någon har tips till en som jag så blir jag glad.
Låter som en diet och aktivitetsnivå jag skulle kunna leva på ett tag. Kan man kanske slopa läsken, inte så förtjust i det... Varför är skräpmat så gott???
Jag kan också gå upp i vikt alldeles utan skräpmat. (Även om jag fortfarande är väldigt svag för det är det sällan jag äter det).
Just nu är jag helt enkelt inte hungrig och försöker jag pilla i mig något kommer det upp igen. Därav viktminskningen...
Fick skäll av avkomman för att det är inte bra att gå ned så snabbt. No shit Sherlock. Jag är högst medveten om det.
Fan nu blev jag sugen på Pizza och kola-ferrari till efterrätt! JA...och kaffe i massor...
Funderade ett par sekunder på vad ler gigan var för instrument... Slutet är nära!