Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

gilmore skrev 2014-04-06 20:24:06 följande:
    Det var han jag inte gick hem med förra gången, kära nån vad han var bra på att hångla Solig
    Han bodde tydligen väldigt nära min kompis (aka han jag sov hos förra gången) så jag gick hem till honom när jag for från första killen. Obs inget liggande där utan vi låg bara halvdöda i sängen och pratade.
    Låter som en bra natt *avundsjuk*

Fan saknar att sova ihop. Rimmar illa med att jag brukar avsky att knö och slåss om täcken och blir för varm ( är ett element ) Ligga en halv natt och prata är rätt mysigt tycker jag, nå iaf med någon man tycker om och trivs med, annars kan det ju kvitta.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 20:24:46 följande:
    Nej, jag jobbar Förstår inte varför folk jobbar med saker som gör att de har ångest av att inte vara lediga.
    Tror inte det är jobbet utan själva grejen att ledigheten vips försvann så fort och ingen fick gjort riktigt vad de hade tänkt att göra eller nått sånt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 21:06:06 följande:
    Det är faktiskt något jag inte kände till innan och fick det rekommenderat av någon annan här.
    Bra att skicka vidare då  
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 21:06:10 följande:

Nu vet jag vem det är. *låsta läppar*
    Va fan Skrikandes hell no!!

Eller när jag tänker efter tror jag vi surrat om det där förut Obestämd Drömmer Fan jag är lika usel på att tänka innan jag postar som jag är på att tänka innan jag talar *hopplöst fall*

Nå mina läppar är också förseglade, som fan med både Karlssons klister och super glue!
    Vissa saker är det helt enkelt bäst att hålla tyst om!
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 21:10:21 följande:

Ja men jag är å andra sidan oerhört smart.
    Eller så har du vart med så länge att vissa blir lättare att läsa OCH sen är du förbaskat smart också på det hela!

Jag är nog sjukt lättläst tror jag, kanske för att jag är så jag rakt igenom jämt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 21:14:42 följande:
    Jag är fruktansvärt observant så detta kan du med lätthet skylla direkt på mig, i kombination med ett slående intellekt så har tråd-hemlisar inte en chans mot mig. Drömmer
    *får en akut lust att gömma mig under en sten*

Skit också. Jag som definitivt försökte och tyckte jag var DISKRET  som i väldigt diskret juh Tyst Obestämd
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 21:16:39 följande:
    Jag ska avstå från att analysera dig här i tråden.
    Tack Innerligt tack {#emotions_dlg.flower}

Fast jag blev sjukt nyfiken, du får gärna analysera mig i min inbox hehe. Om lusten faller på daj. Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 21:19:03 följande:
    Jag fick gjort allt jag tänkte göra, och ledighet är väldigt överskattat.
    hahaha håller till viss del med dig. Men när jag jobbade så gillade jag att få vara ledig också, fast å andra sidan så var jag sambo och helgerna när han var hemma var guld värt, det var visserligen vardagarna också hahaha Ett tag var ju jag den som jobbade helger också så. Då var vår tid ihop typ på natten, han hämtade mig alltid om han var hemma på helgen.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-06 21:19:56 följande:
    Hehehe
    Jag var hos första killen fram till lunch ungefär, sen var jag hos min kompis till efter sex. Kompisen är härligare att mysa och sova med iaf. Alltså jag har så mycket att skriva egentligen men kan inte göra det här för en vet aldrig vem som läser så jag får hålla det inom mig Cool
    Mysigt! Älskade ligga och sova och kramas med min bästa vän när han bodde här. Var som en trygg björnfamn där världen inte kom åt mig, en av de få personer vars famn jag verkligen kunnat slappna av i helt och sova ihop med med kroppskontaklt. Tror det beror på att han trots sitt hiskeliga humör och allsköns adhd ryck utstrålar lugn och trygghet för de som känner honom och är viktiga för just honom.

Inbox!!! ????? !!!!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 21:28:20 följande:

Det är verkligen jättejobbigt.
    Sanslöst jobbigt faktiskt!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!