Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

D W skrev 2014-04-06 19:04:22 följande:
    Det var inget bra tips. Du kan aldrig styra över vad som kommer hända med något du laddar upp offentligt. Google cachar, browsrar cachar, folk sparar undan data medvetet und so weiter
    Alltså folk får la spara bilden, de är skit samma.Vill någon sitta hemma och runka till den så varsågod liksom. Men den behöver ju inte ligga kvar i tråden i all evighet. Inget ansikte syntes ju, visserligen en liten bit av min ena tatuering, men de går knappast att ha som bevis eller jo det gör det, men jag kan ju alltid tatuera över den om det skulle vara så.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 18:52:15 följande:
    Såg den bilden förut, men den är borta nu som sagt, och sååå farlig var den ju inte, dock väldigt öh avklädd.
    hahaha joo fast egentligen är det ju inget som jag inte visat innan, men ändå.!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 19:01:11 följande:
    Äsch, du har inget att skämmas för Skrattande
    Ibland är du bara BÄST typ Kyss Hjärta

Men du kanske har ett svar på frågan jag ställde också? Drömmer
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 19:06:26 följande:
    Vad betyder detta (dagens skummaste pm)? Obestämd
    "har du redan skaffat kottar eller letar du nån att skaffa kottar med? ;) ;)"
    Fattar verkligen inte vad det är som efterfrågas här.
    Skogspromenad där ni samlar kottar ihop som ni sen sticker tändstickor i ev målar lite på och vips har ni en hel leksaksaffär....
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 19:14:31 följande:
    Ibland?! Spöke

Den gick förlorad bland alla svordomar Tyst
    Nåja jag kan offra mig till nästan jämt dårå. Mår du bättre nu?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 19:16:45 följande:
    Jag har lyckats med konststycket att visa både mus och pattar för min chef. Det var dödsångest i ett par minuter.
    Åhhhhhh OMFG ohhhhhhh OMFG ahhhhhhhh OMFG

Fan dör lite. Fast å andra sidan så råkade jag få syn på en kompis kuk igår inne på klubb6. Eller mer en bekant, men jag kommer att tänka på det varje gång jag ser honom hädanefter! Dessutom en rolig bild för han stod och lagade mat naken hehe
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 19:16:33 följande:
    Nu vill han ha sitt ego smekt...

Jag tänkte faktiskt i den banan först, det tog löjligt lång tid innan poletten trillade ner. Host.

*dunkar i ryggen lite* ifall du satte i halsen eller nått....
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Fan också tror FL tog bort 26 år och 15 års tråden, jag som just skrev ett bra inlägg och när jag postade hamnade jag vips på senaste inläggen *morr*

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-04-06 19:24:20 följande:
    Det beror på vilka 'vi' är och exakt vad du vill ha med på bilden.
    Du går snabbt från att vara väldigt specifik till väldigt ospecifik
    Jag hade blivit lycklig över en bild på din mun och på en hand....... Blandade mig vips in i vi grejen oombedd!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 19:37:54 följande:
    Jag mår alltid bäst. Särskilt som det snart är måndag igen
    Tycker nog du skall börja äta din hmm medicin igen. Det där är inget friskhetstecken alls!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!