• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nu blev jag hungrig. KitKat?

Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-19 23:29:36 följande:

Såg på den siste samurajen igår. Vad kort han är den gode Tom och ja, det finns snygga japanska män Drömmer

Helt ok film! Tom Cruise är dock alltid Tom Cruise. När han inte är Lestat.....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-19 23:32:28 följande:

KitKat är inte mat! Nyotaimori?

Mat Kräks Kanske imorgon.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-19 23:40:32 följande:

Är inte han scientolog? Vita tänder är bra för att skrämma spöken har jag hört.

Det tänkte ju JAG skriva! Och, jo.... han är scientolog..... DVS, han är ett ännu värre stolpskott än han är halvtaskig skådis.....
  • Aniiee

Ok, så.... först en sex-scen som gör att jag sitter och fnittrar som en skolflicka (den var inte ens särskillt sexig....) och sen en scen som gör att jag sitter och bölar som.... något som bölar väldigt mycket för ingenting...... Vad FN skriver jag egentligen?

• Aniiee
    Monte skrev 2014-07-19 23:43:32 följande:
    Åhhh Lestat <3
    Brunhilde skrev 2014-07-19 23:40:32 följande:

Är inte han scientolog? Vita tänder är bra för att skrämma spöken har jag hört.

Uh-huh. Mycket och trevlig fan-fiction på den =P
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-19 23:49:58 följande:
    Mmmmm..... enda gången jag inte kräkts över skärmen när han varit på den. Gode gud...som Lestat. Det v a t t n a s
    Same, same. 
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-19 23:54:10 följande:
    Har faktiskt väldigt svårt att se hans storhet i skådespelari. Han är bra så länge han är valig, men det är min granne Pelle Hansson med, Jag fattar inte grjen.
    Håller helt med.....
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-20 00:32:53 följande:

Mitt jobb på natten, gå runt och väcka folk sen säga åt dom att somna om igen. Jag känner mig så snäll.

Låter himla bakvänt....
  • Aniiee

Jag får härmed hjärnblödning av Google Translate. Den översatte "plea" till "grund"!?!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!