• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-07-19 21:47:49 följande:
    Är det namnet på gladiatorer?
    LOL!!!!!!!!!

Sorry... hehe... hrm.... eh... NEJ! Inte ens nästan.... Skulle vara intressant att se Hizaki, Yun eller HYDE ställa upp som gladiatorer...... Hizaki väger väl inte ens 50 kg.....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-19 21:49:59 följande:

Nu blir alla fjortisbrudar besvikna.
    Äh, de blir väl glada. Så får de ha Yohio i fred.....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-19 21:52:35 följande:

I övrigt skulle jag vilja ställa en öppen fråga. Angeläget.

Vad exakt är det ca två nya och för mig helt främmande personer av manskön vill uppnå då de dagligen pmar mig helt totalt intetsägande och meningslösa mail a'la "Hej hur är din dag, allt bra?"?

Vissa är lite fantasifulla och inkluderar ett hjärta med.

Finns det något som man kan göra för att slippa det här? Vad i helvete har såna här män för fel? Och varför gör de på detta viset? Går det bra för dem?

Måste man skriva anonymt och/eller stänga sin profil för att slippa? Och i så fall, varför ska man behöva acceptera det? Det här är inte nån jävla dejtsida.

Åsikter, lösningar, tankar?

Blocka de? Eller är det nya personer varje dag?
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-07-19 21:50:15 följande:
    Fattade inte ens att det var frågan om Japan "ute"

• Aniiee
    Monte skrev 2014-07-19 21:58:59 följande:
    Det är ju nya hela jävla tiden.

Så här var det inte för ett par år sen.
    Äh, dumma människor.
  • Aniiee

Jag stör mig inte så mycket på PM, dem kan jag ignorera. Däremot så stör jag mig på att folk ska följa mig till höger och vänster. Vad är vitsen med det?

• Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-07-19 22:03:22 följande:
    Kaobanga - borde man veta mer om detta fenomen ?
    Bara om man är intresserad av andra kulturer. Annars kan man skippa det.... Solig Säg så här, om följande bilder gör dig alldeles darrig av äckel eller ilska, så är just denna subkultur av japans populärkultur inget för dig.

Gah! Tänkte lägga upp ett gäng animebilder också.... måste byta hdd, brb....
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-07-19 22:10:48 följande:
    Fast du slipper iaf inbox från totalt obekanta honor som vill bli urinerade på. Eller totalt obekanta män som låtsas vara honor som vill bli urinerade på av honor.
    En väldigt underlig varelse, det där.....
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-07-19 22:28:00 följande:

Aniiee@

Kultur är jag intresserad av iaf den omedelbara kånslan är flickrums-affischerna hos min första flickvän 1979. Så ganska neutralt utan ilska och äckel

Uppfattade du också att det inte var en enda kvinna på någon av affischerna?  För ISF är vi en bra bit på väg....
  • Aniiee

Jag... börjar får kramp i händerna av allt skrivande...... Var kom produktiviteten ifrån egentligen....?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!