• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-07-26 15:19:52 följande:
    Jag har märkt en sak: Jag blir elak när jag mår dåligt. Sitter på fingrarna när jag läser en del trådar. Vill skriva: Nej, men sitt där då och tyck synd om dig själv, ditt jävla mähä!

Låter bli, dock.....
    Du är inte ensam , nu har jag förstått att du inte mår så bra och har all anledning att göra det  men även om man är "frisk" är det inte så kul att läsa om vilken bitterfitta, rövhål, moralkärring , ödla etc, etc man är... Är inte gjord av stål för man sitter bakom ett tangentbord... 
    Goodness me
  • taquine
    Smecker skrev 2014-07-26 15:46:59 följande:
    Det gäller att ta det för vad det är, nämligen uttryck för en synnerligen begränsad intellektuell kapacitet. Släng sedan in lite mytomani, histronisk personlighetsstörning, rasism och missunnsamhet, svartsjuka, reaktioner på att ha blivit försmådd och bedragen otal gånger, och oförmåga att skilja på sak och person, ja då har du begåvningsreserven i ett nötskal.
    Instämmer till hundra
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-07-26 18:56:43 följande:
    Någon som lyssnat på Christian Falks sommarprat idag? 
    sverigesradio.se/sida/avsnitt/404139?programi...
    Jag gråt iaf en skvätt när han pratade om sin son som tog livet av sig Gråter
    Ska lyssna ikväll, min dotter har förlorat fem vänner de senaste fyra åren. Tre genom självmord , två i olyckor , lika hemsk när unga mäniskor som borde ha hela livet framför sig dör...
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-07-26 19:22:22 följande:
    Fy fasen. Det känns nästan övermäktigt att ens tänka sig.
    Ja visst är det, hon har varit på fler begravningar än jag som är dubbelt så gammal varit.. 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-07-27 02:01:08 följande:
    Han verkar så förlikad med att han är färdig och det är något jag aldrig tror jag blir. Hur blir man färdig med livet?
    Är man gammal och trött och sjuk kan jag förstå
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-07-27 14:52:37 följande:
    En kall, elak, egoistisk, verklighetsfrånvänd syster bortskänkes!
    Blod är ta mig fan inte tjockare än vatten alla gånger!
    Jag väljer hellre min familj än går på dna! smile8.gif
    Känner igen det, har en underbar syster och en importerad från helvetet , sagt upp all kontakt , energitjuvar finns det nog med ändå..
  • taquine
    Knall skrev 2014-07-27 19:13:55 följande:
    Har funderat på det samma här.. har dock alltid försökt tänka på mina föräldrar, men det funkar ju inte i längden... smile4.gif
    Nej tyvärr funkar det inte , och ditt eget mående är viktigast, 
    Helt annat , fick i inboxen  man kan inte få allt ... vad menas ? Tycker inte jag begär så mycket här i livet...
  • taquine
    Smecker skrev 2014-07-29 14:18:28 följande:
    Nej, de är smartare än så. De använder andra barn.
    Dom kan få mina ylande grannungar, tinnitus på ingång känner jag...
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-07-29 14:27:13 följande:
    Vill nog ge bort mina grannungar också. De kan inte prata normalt verkar det som, endast skrika och helst på pappan som går under det charmiga smeknamnet "gubbjävel". De är i yngre tonåren, så det blir nog många krabbor.
    Ja hela den här  familjen är av den skrikande sorten också, "dumma pappa jag hatar dig buhuhu " m.m Nej det är väl bara att inse man är en bitterfitta som passar bäst i skogen Drömmer 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!