• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-04 10:12:19 följande:
    Så här såg originalet ut och jag var bara glad, och tror inte det passar mig så bra kanske...Solig

Jag ser bara fyrkanter hela tiden. Är det Emoji ni använder?
    It takes a fool to remain sane
  • Schna

Kan inte någon bara komma med en rullstol och köra runt mig i det fina vädret? Det är ju synd och skam att jag bara ligger här i sängen och snörvlar. Får höra med grannen.. (sms givetvis, det är ju flera meter dit)

• Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 11:21:57 följande:
    Tänker på dig Hjärta

Du får troligen fullt upp med att läsa och svara att du glömmer folket. Jag minns inte alls hur många som var där, bara att min svåger var det och de var för vi åkte dit ihop och gick ut och rökte ihop i pausen. Du kommer inte få så lågt som 0,2 då ,måste man mer eller mindre vara hjärndöd om man nu inte får nån total black out panik då, det trodde jag att jag skulle få, jag får alltid provpanik typ.

*håller tummar och tår för daj* Kyss

Jag hade en klasskompis i gymnasiet som var så nervös att hon bara fick 0,2. Dessbättre hade hon MVG i nästan alla ämnen. Drömmer
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 11:24:38 följande:
    Hon råkar inte vara släkt med mig på något vis eller?? Jag är grym på att omformulera själva omformuleringarna och förklara om omförklaringarna... har jag hört, röda tråden och kärnan vad är det?? Tyst
    Eller mig? Jag är för disträ för att prata begripligt, tacka vet jag TEXT
  • Schna
    hedersknyffel skrev 2014-04-06 01:28:47 följande:
    Kåt som fan och direkt in på sex&... teveserier?

Yep. Sex & Samlevnad är annars ett forum där man diskuterar sex, inte har sex.

I övrigt har jag plöjt igenom 19 avsnitt med Vampire Diaries igår och idag. Skaffat Netflix. Notera gärna. *sover*
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:52:18 följande:
    Oj jisses, vilken säsong? Sitter och drar igenom den med fast ja minns inte vilket avsnitt jag såg sist, fast de var i förrgår, fantastiska minne. Tröttsamt. Jag minns min första kärleks hemnummer men inte vad tusan jag åt igår

På tal om mat så är jag hungrig, blir att värma lite zucchinigratäng tror jag  

Första! Tänkte se alla serier nu och hänga med lite, har ju inte haft annat än Kunskapskanalen, 1:an, 2:an och 4:an de senaste 10 åren.. Tomte
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:54:44 följande:
    På kantonesiska tack.

Har inte du en nyfödd unge eller nått att ta hand om, eller en vandrande pinne eller något iaf som behöver lite kärlek eller nått. 

Hen är nog lite för påtänd för så stort ansvar just nu, är jag rädd.
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:00:48 följande:
    OJ oj du har lite att göra. Sett Teen Wolf. Finns ett mumsigt ögon godis där Ohh laa laaa
    Never heard of.
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:04:18 följande:
    Kan vara så.... Lite avundsjuk får jag erkänna. Eller nääääää, champinjoner är gott, kantareller också, lustiga svampar avstår jag gärna...

Te och brownie någon? Drömmer Kaffe
    Mja, pass Jag dricker några dl vin/öl om året ungefär, har varit berusad ca tre gånger de senaste fem..

Men ja, åh! Kantareller!
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:02:55 följande:
    Jo och jag har bara de kanalerna också, men jag ser aldrig på tv heller så. Som sagt de där jävla myrorna i brallan alltså, rastlös.. Serier går bra, läsa böcker fungerar. Måste på allvar lära mig varva ner Skrikandes Får köpa en sambo eller nått, vad jag minns är jag något mer nere i varv då. Fast vad fan minns jag var ju en evighets sen hahaha
    Ja men lite så. Det krävs att jag fastnar från början och då måste jag ju fokusera innerligt i åtminstone 10 minuter, vilket sällan händer. Bio funkar! Tror det är något med att det är mörkt överallt förutom på själva bioduken.

Jag har en känsla av att jag är rätt undermedicinerad..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!