Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nitor skrev 2014-03-10 00:03:14 följande:
    Åh är du som jag, nästan. Har inte haft någon teve på sju åtta år nu.
    Jag har en tv jag bara ser inte på den, men avkomman gör haha. dessutom en platt tv  *gör vågen över mig själv* men de beror mest på att tjock tvn pajjade i dec 2012 några dagar innan julafton och julen skulle vara här och familjen överlever icke utan kalle ankas jul! så de blev att skicka en svåger till Torp och köpa tv!

Ser dock på serier och efter några år med träsmak i röven framför datorn så insåg jag att jaaa platt tvn har usb port, så nu för tiden vräker jag mig ner i soffan och knarkar serier. Annars föredrar jag böcker egentligen.

När jag flyttade hemifrån så tyckte min pappa synd om mig som inte hade råd med tv så han gav mig en, trots att jag hundra gånger förklarade att jag vill inte ha en tv, jag kan köpa en själv, men jag vill inte. Men men han kom med en tv ändå, inget märkvärdigt. Söta gubbfan!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 00:04:55 följande:
    Jag åt korv till frukost och så blir det korv nu som avslutning. Cirkeln är sluten eller vad säger man? Kostcirkeln är liten?
    Mycket liten en diameter på nån cm max! Sluten indeed! Skrattande
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-10 00:05:53 följande:
    Vet inte varför det blir fel hela tiden men jag har nog lärt mig till i morgon. Kanske min nick som ställer till det Det var en kul berättelse "Häckhäxan"!
    Ja det kommer. Jag lärde mig förrförra veckan hur man skickade bilder i mailen här hahah och jag har funnits här ett tag, först lärde jag mig hur man länkade in bilder från en hemlig mapp och sen två dagar efter hur man förde in dom i mailen, så visst lär sig även gamla hundar att sitta.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    redstripe skrev 2014-03-10 00:06:01 följande:
    Sluta ge mig kåtslag nu!
    Skäms Förlåt om det var mitt fel....

eller....

{#emotions_dlg.djavulsk} Inte! *mohahahha* jag gillar kåtslag!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 00:08:23 följande:

Åh! SkämsKyss Du är så himla bright, men nu är det förseeeeent! Jag gick igenom rubbet lite sådär kisandes. Är helt rastlös här dock, borde dock kanske sova? Nej? Någon alkohol har dock inte förekommit i mitt liv på oerhört länge (med tanke på TS) men jag har verkligen unnat mig att pärla pärlplattor ifred nu under min barnlösa helg. Och virka.

/Intressant människa
    Man får balja kaffe, te och vatten också.

hehe att du orkade, impad!

Åhh pärla. Jag vill ha en stor platta. Vill göra massor av super mario bros svampar och annat Vi gjorde skålar här för ett tag sen genom att fylla insidan av skålar med pärlor och så in i ugnen, rätt läckert faktiskt. Måste köpa hem fler pärlor. Virka har jag försökt lära mig, ligger en mössa som är 1/3 gjord, sen glömde jag av hur man gjorde, ligger i min byrå och i en annan påse har jag en pung och snoppvärmare som jag håller på att stickar till min bästa kompis, skulle vart julklapp, men va fan jag e sen som vanligt, julen 2012 fick han dessa 

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phphreatw.jpg
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (gäst) skrev 2014-03-10 00:09:08 följande:

Nu sitter moralens väktare a la fls pk mk och paniktrycker på anmälningsknappen

Goa Häxan
    Tack du!

Tyst tror du. Får väl återta min rumpa som pressbild om de blir för jävliga!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 00:09:27 följande:
    Ska du konkurrera med helkroppstråden nu häxan?  Förvånad
    Inte en chans, den är full av normalviktiga människor som glänser ikapp, där passar inte jag in, så de kan få behålla den och beundra varandra bäst de vill.

Man kanske borde starta nån nakna tjockistråden. Men det blir som vanlig här inne och på andra ställen ett gäng brudar på 52 kg som intar stället och anser sig vara både mulliga och tjocka fast de är 180 cm långa. Fattar inte varför folk har så svårt för att tjocka människor är nöjda med sig själva och att det alltid skall slås ned och trampas på, kommer nog aldrig förstå det där. Jo och en lång stor debatt om BMI och kostnader för staten bla bla bla.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 00:10:21 följande:
    Det är väl lite tvärtom där väl? En bild på något annat än kuken så åker man. Nästan. Drömmer
    ahhaha som jag på facebook, så surt fan....

Detta är nån bild sida, där man kan starta som ett eget litet forum för en grupp om man vill eller bara ett konto där man lägger upp bilder, som man sen kan länka in på fejjan osv.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:10:47 följande:

ALLA KILLAR FÅR BLUNDA - En rövselfie.... Inte mitt stoltaste ögonblick detta...
    Åhhhh vacker! Och det där området alldeles ovanför baken OMG, sanslöst hett! Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (undrar) skrev 2014-03-10 00:10:29 följande:
    Asschysst :)) BC har väl något forum, men vet inte om det där är tillåtet/möjligt
    att posta snuskbilder?

Och - kan inte familjeliv starta familjelivXXX ?  Tungan ute

hahahahha de hade vart något...... Familyliving the x files!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!