Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nitor skrev 2014-03-09 22:22:01 följande:
    Har precis testat och det känns helt underbart  Skål  Visste att det fanns en mening med att jag skulle vara med i denna tråd. 
    I aim to please eller nått sånt Skål

Klart det fanns en mening. Pick of destiny!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 22:28:40 följande:
    Du fick min mail ;) där finns det massvis
    ahh ja just Vet inte om jag vågar, hittade en kuk sida förut där jag dreglade ihjäl mig på, fanns vackra händer där också.. Nå iaf jag kommer onanera ihjäl mig och jag har bestämt att jag absolut inte skall onanera fören helgen är över!

Fats jag har tänkt på det hela dagen och sneglat på min byrå, men än så länge lyckats avhålla mig Men klockan är ju snart 00 och då är ju helgen över {#emotions_dlg.djavulsk}
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 22:30:48 följande:
    Ja så länge det inte gäller tester
    ahhaha fast de finns ju dom som gillar positiva såna också annars skulle inte fl drälla över av trådar som beklagar sig över att testet var negativt!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (chick) skrev 2014-03-09 22:33:50 följande:
    Det går väl att ha sex trots att du är singel?
    Det går absolut *nickar* jag har varit singel sen 07 och det har funkat de gånger jag haft det iaf!
    Nitor skrev 2014-03-09 22:35:39 följande:
    Hallå eller. Vet du något som inte jag känner till?

Nääää har du missat att potensen fungerar även när man är singel, stackare där. Låt nalle trösta Nalle
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 22:42:31 följande:
    Nu jäklar börjar det låta fantasy här. Berätta mer  Drömmer   Antar att det bara gäller kvinnor?
    Ställer mig till åhörarnas skara, vill också få fantasin berättad..... kvinnor, män what ever!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 22:48:36 följande:
    ska man inte ställa fram klockorna 1 timme idag dessutom Tungan ute

Tror inte att man kan onanera ihjäl sig, men vi kan ju försöka...
    Allvar är det så??? Man förlorar ju en timme då. Skit då borde jag försöka göra kvällen här i så fall, tar ju typ två timmar från det jag börjar tills jag hittar sängen och så lite springa upp å ner ur sängen på det!

Nää kanske inte, men ett gemensamt onanimaraton verkar intressant ändå, bara för att motbevisa påståendet såklart, har ju inget med lusta att göra egentligen, en ren uppoffring för mänskligheten kan vi kalla det!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 22:48:49 följande:
    Du är den gulligast ts jag träffat på   Hjärta
    Nawww Hjärta tack
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Vildhussen77 skrev 2014-03-09 22:48:53 följande:

Vad är bra med att låta bli att onanera?
    För mig är det bra. Ibland behöver jag en lektion i självkontroll eller nått sånt. Jag mår helt enkelt bättre av en paus då och då. Det blir för tekniskt och även om jag kommer så är känslan tom och då tar jag en paus.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (kille(hetrokåt)) skrev 2014-03-09 22:54:53 följande:

Fantasin har inga gränser, men en hel byrå haha. Eller va det något i den som skulle fram till onanistunden HH :)
    hehe jag vet. Min fantasiförmåga är min bästa vän! Nåja och en dildo och min ena hand då såklart. Trekant med sig själv kan man kalla det eller Drömmer

Så ja den skulle fram ur byrån, vilket osökt får mig att tänka på att jag måste hitta ett annat ställe för den, där jag slipper fundera på om min dotter någon dag kommer rusa runt med den här hemma och leka enhörning eller nått! Tyst
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-03-09 23:09:41 följande:
    Vi borde ordna en träff med FLs alla singlar ;D
    Det hade faktiskt varit riktigt trevlig. Fast jag hade gillat att träffa andra härifrån också som är trevliga i diverse trådar.

Bara såna jävla avstånd till alla som jag gillar om i mängder. Lite svårt att få ihop allt då.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!