Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Testing!!!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Men va fan funkade inte nu heller. Skjut mig någon jag fixar fan inte det här!!!!

Behöver nog en gode man, förmyndare eller något så min jävla förmåga att kasta mig in i varje impuls jag får styrs upp på något jävla vis!!!! Gråter Rynkar på näsan Skrikandes Tyst Gråter

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 14:29:50 följande:
    Bättre än utcest, helt klart.

Jag läste omslaget. Hua.
    Ja utcest ve och fasa, då bevaras ju inte inaveln typ Obestämd
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 14:30:58 följande:
    Ibland kan den ligga cachad i datorn, det försvinner efter ett tag.
    Så om jag rensar bort historiken så försvinner den?

Hur gör man det??

Imbecill, absolut!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-06 18:09:27 följande:
    Är det någon här som vart medlemen Baby Lovedoll heter idag?Skrattande
    Inte en susning.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Kan någon nu förklara för mig hur jag rensar bort chache ( Stavas? ) från min dator så jag får bort bilderna, snälla. =(

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 18:16:35 följande:
    IE ctrl+shift+del
    Chrome ctrl+h
    Tack, hittade rätt och rensade bort allt, fan vad grejor som samlas där
    D W skrev 2014-04-06 18:23:57 följande:
    Du kan rensa din egen cache men jag tvivlar på att det löser ditt problem. Alla andras browsrar har ev cachat dina bilder.
    Du menar att de har sparat den eller vadå? Fan jag suger på datorer är mer som Jaded nedan
    J a d e d skrev 2014-04-06 18:15:49 följande:
    Vet ej, jag kan endast sätta på och stänga av datorn. Men det beror nog på vilken webbläsare du använder här, iallafall inne i dess verktyg eller nåt ska det finnas rensa historik att ba klicka på. Exempelvis uppe i högra hörnet,

Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 18:28:30 följande:
    Vad har du gjort? Var bilderna så hemska? Visa! *fladdrar med ögonfransarna*
    Nja alltså jag gjorde en högst korkad impulsiv postning och den jäveln vägrar försvinna!!!! Gråter fan blod inombords!!! 

Nå jag rensade bort hela jävla historiken och bilden jag testade med här inne försvann, men inte bilden i en annan tråd som jag ville ha bort. Fan också  Skrikandes Gråter

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 18:48:44 följande:
    Ingen fara, den är borta nu.
    Jag såg det. Anmälde den själv, gött att den biten gick fort iaf! *phu* Helvete, jag behöver medicin eller en ny hjärna eller en förmyndare va fan.

Kanske borde gifta mig med ett kontrollfreak eller nått liknande! 

Joo jag försöker rensa bort historiken, rensar bort allt, men ändå nästa gång jag trycker på ctrl h så är fan skiten där ändå. Måste jag stänga ner webbläsaren för att det skall funka eller vad?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 18:50:12 följande:
    Såja, såja Häckis! Säkert inte så farligt som det känns just nu.
    Själv har jag aldrig lagt ut något eller skrivit något jag inte kan stå för
    Det brukar inte jag heller göra. Men ibland är jag tanklös. Fick ju lärt mig av någon att om man tog bort den i mappen forumsbilder så är den borta. Men det funkade ju inte denna gången varken med den eller testbilden jag la i denna tråden.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!