Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Alltså en yngling är på väg hit från gbg med en citodon till mig OCH jag längtar. Har haft smärta from hell hela dagen i nacken och axeln, jävla voltaren gel har icke hjälpt.

Nästan så han förtjänar en avsugning för besväret, om jag hade kunnat använda nacken vettigt vill säga. haha

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 16:35:34 följande:
    Av den anledningen blir jag nästan mordisk när någon lägger av en smygare i bussen, pendeltåget och liknande. Jag vill inte ha främmande människor skit i mig! (Gillar inte att folk jag känner skiter på mig heller iofs)
    hahahahah
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-05 17:16:40 följande:
    Det är förresten kärlek om man vågar fisa i någons sällskap!
    Näääää never!

Jag kommer aldrig medvetet älska någon så högt!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 21:53:44 följande:
    På tal om något helt annat. Jag har inte fäjsbock, men i en väns feed fick jag läsa följande:
    "Jag fick frågan om vilket som var Sveriges minsta minoritet och instinktivt tänkte jag att det måste vara dvärgar/.../"
    Jag tror att jag är kär, på riktigt
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-04-05 21:55:55 följande:
    De tysta räknas också tror jag
    Jag går på toa, har såå liten blåsa! Fast egentligen är det tvärtom, har så stor blåsa att de knappt kunde se ungen på ultraljudet hahahah
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 21:59:35 följande:
    Meh, RealistKuken
    Jaaa denna fantastiska man. Jisses jag hade velat se honom runka nån gång tror jag
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-04-05 22:06:18 följande:
    Han är nog också en liten minoritet.
    Ja det hoppas jag verkligen. Bara grejen att ha en helt normal kuk och sen gnälla.

OCH dessutom vägra ta in när kvinnor förklarar att stora kukar inte är så jävla roliga i det stora hela. 

Delirium plusmeny!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 22:04:13 följande:
    Pincettgreppet?
    hahahahahha
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 22:07:30 följande:
    Fiser du aldrig?  Jag vill att min partner ska känna sig så bekväm att denne kan fisa i min närhet, inte medvetet eller när jag äter, men annars är det rätt fri fis.
    Alltså andra får gärna fisa det gör mig inget. Jag är bara inte så bekväm med sånt för egen del. Har försökt förklara för mig själv hur många gånger som helst att det är helt jävla normalt.
    Jag kan bara aldrig riktigt se att det finns ett rätt tillfälle för att fisa i sällskap av någon annan. Möjligen en sån där hemlig jävel.

Men jag har varit sån med allt, typ borsta tänder, gå på toa och ja allt sånt där, som väl egentligen räknas som rätt normalt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:01:55 följande:
    Jag har otroligt TRÅKIGT Skrikandes!!
    Jag med, så jag tänker inta min soffa och kolla på lost girl =)
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!