• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-22 08:12:10 följande:

Jag gissar att du ätit propavan och efter det får zombie symptom.

Vet inte hus mkt jag sovit. Men nu dricka jag kaffe i sängen i vart fall. Mini somnade sent igår runt 21 hon sover ännu så jag tänker njuta av mitt kaffe innan jag väcker henne.

Har hon sovit förbi sin egen väckarklocka så kan hon sova lite till.

Det var precis just den som gjorde mig till zombie i en vecka, ja. Vad är det för skit? *spolar ner*
    It takes a fool to remain sane
  • Schna

Jag är lite irriterad för att jag inte kan se vilka som följer mig eller vilka jag följer. Kan inte heller ändra något där. Whyyyyy?!?!?! Jag har snokat runt lite och hittills är det bara jag som har så. Jag har även bett en annan användare att titta på min sida och denne ser inte heller något. Klickar man får man ett stort felmeddelande.

• Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-22 21:18:58 följande:
    Error 500 möjligen?
    Aaaaa....
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-22 21:21:26 följande:
    Samma som jag. Mailade supporten och de skickade vidare. (De har antagligen inte tillgång till webbservern) Ju, fler som gör dem uppmärksamma på det desto bättre.
    Ah, bra. Ser att det tillkommer följare lite då och då men mer får jag inte se Solig

• Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-22 21:37:58 följande:
    Hemliga beundrare
    Ja, så måste det förstås vara..Drömmer
    Brunhilde skrev 2014-09-22 21:30:00 följande:
    Maila dem. Det är serverside.
    Uhhh.....

• Schna
    Knall skrev 2014-09-22 21:41:17 följande:

Amen vad fan! 5;e gången den här veckan som jag, när jag ska citera ett inlägg, kommer in på personens profil istället! Så om ni har fått påhälsning, lugn.. jag stalkar dig inte!

Händer mig hela tiden.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-22 21:49:17 följande:
    Blev det jobbigt nu? Just do it kvinna!
    Ja fi fasen alltså. Jag har ett PM som måste vara inne 23:59 (samt redovisas muntligt i morgon) och går all in på minsta motståndets lag här. 90% av uppgiften drog jag ihop i fredags morse, och nu har jag suttit och stirrat på den lättaste biten i tre dagar. Förstå att jag inte tyar mer nu!1!
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-22 22:04:46 följande:
    Två timmar skulle det ju vara. Hur blev jag tidspessimist helt plötsligt???
    Puhhh... Ja men då ere väl lugnt då. Apropå anal så jämförde jag lite med mina kursares arbeten vid några tillfällen och insåg vilka extremt små ansträngningar som blir godkända. Sedan dess har jag inte varit så anal.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-22 22:14:44 följande:
    Jo, det kan ge lite mindre prestationsångest tillfälligt iaf...
    Ehm.. mjo.

"Slafs" är temat på min senaste prestation, och jag tänker släppa ångesten medan jag borstar tänderna här nu strax, typ. Död
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-09-23 00:17:12 följande:
    Ha! Nääää du ja kan nog fööööööörvaaaraa mäj. Ingen maaatch ääääns juuuuh.

Adu, nu måste ja va litta vagen så ja ente missar tidningsbudet. Han e såu grann att man bara skagar. Rigtigt läckerbid. Påu me leopardstassen å hålla saj vagen ett tag. *grrr, take me tiger*
    Kåta Gun Hjärta

Jag bör dock inte nämna vilket landskap jag bor i. Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!