Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Jag var rätt uppgiven i vintras, men plötsligt så dök en ny kärlek upp i mitt liv, totalt out of the blue.
Nallen äter mycket honung, lax och blåbär.
Jo alltså jag hade en tanke att jag skulle gå ner 10 kg till slutet av året, men inte så här, det var inte med i min plan att de skulle gå till såhär.
Jag kommer få panik om det fortsätter såhär. Nu kommer jag springa och väga mig hela tiden av ren rädsla, jag som annars låter min våg samla damm konstant och ofta undrat varför jag inte slänger den.
Hur länge vara effekten av ritalin? Är det den som är ganska ny? Som man skall ta många gånger per dygn eller blandar jag ihop den med någon annan nu
Frågan är ju om den skapar aptit för någon som i grunden inte har någon?
Det är ju inte concertan som gör att jag inte är hungrig. Sådan har jag ju varit i större delen av mitt liv. Samma sak med sömnen, jag har varit sömnstörd sen jag var barn, sen innan jag fyllde nio år men jag kan lika gärna ha varit 7, jag sov överst i våningssängen när jag låg och läste böcker under mitt täcke i skenet av en ficklampa. Jag låg vaken och väntade på att mina syskon skulle sova. På att mamma och pappa skulle se klart på tvn och gå och lägga sig. Det sista de gjorde var att stänga dörren helt till vårt sovrum. När de släckte lampan i hallen så nyckelhålet blev svart, så tände jag min lampa och la mig och läste. Vet inte hur många gånger jag läst boken svarta hingsten, men det är en del och en annan om en häst, en magisk häst, minns inte titeln, jag har boken kvar någonstans tror jag. Palino, Platino, Palmeo, något på P tror jag hästen / boken hette, Palantino kanske, skit jäkla minne *morr*
Fick dock klartecken att jag kan knapra insomningstabletterna trots att jag äter concertan, de fungerar ihop. Skönt att veta, samma med lergiganen då. Jag vägrar ju ta ett skit om jag inte vet att de absolut fungerar ihop.
Med så mycket knasigt som jag mixat ihop alldeles av mig själv på frihand och överlevt haha så tänker jag inte chansa på att leka med mig själv på det viset igen alls.
Jag vågade inte chansa är ju obstinat i min vägran att svälja insomningstabletterna alls så. Men jag tänkte göra ett försök idag. Så i mitt huvud har jag bestämt att senast 01-02 så skall jag vara i säng och därmed vända tillbaka mitt dygn och då eventuellt ta en tablett om faktum kvarstår att min hjärna minsann anser sig vara absolut vaken.
Sitter och vet inte riktigt vad jag ska göra. Avkomman har dambesök och är väl inte helt bekväm med att modern faktiskt kom hem till slut.
Är det nu man ska ta upp det där om vikten av att skydda sig?
Eller förväntas det att jag ska baka bullar och koka té?
Nej, huvudsaken är att du håller dig undan
Mvh,
Schna 15 år