• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-07-16 21:35:06 följande:

*irriterad* Får man skicka ungar på miltitärskola? ??

Självklart. Iväg med dem bara. Men det är inte gratis.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-07-16 22:13:12 följande:
    Och lära dem hur man handskas med vapen och sprängmedel? Lysande idé, Sickan!
    Fast det får man inte göra på militärskola.... men tänk om *drömmer*

Nej, vad sägs om lite fler bilder på halvnakna män?

*går och letar.*
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-16 22:26:41 följande:

Måste kräkas lite. Hur i hela helvete tänker man om man sätter ut kaninen utan mat och friskt vatten på balkongen och sedan åker iväg i fyra dagar utan kaninvakt?!? Kräks Jäkla idiot! Djuret är nu säkert, men människan måste ha jävla otur när den tänker!

Tråd på FL? Eller var den bara liknande? Heldött på det hjärnkontoret var det i alla fall....
  • Aniiee

Jaja, bjuder på några till bishie boys.... napkins might be needed.....

artist, yada yada, you know.... don't forget the napkin....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-16 22:36:53 följande:

Nej Aniiee, irl tyvärr.

Så det finns med andra ord FLER nötter?!?

Suck på mänskligheten.......
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-16 22:50:19 följande:
    Du vet att jag älskar riktigt fin bögerotik men dessa herrar är väl inte särskilt manliga va? Jag kan nästan höra deras ljusa pipiga röster.
    Du bedrar dig, min kära. Inga pipiga röster här inte.
  • Aniiee

GAH! Jag vill verkligen länka det där klippet...... DUMMA youtube!

• Aniiee
    Knall skrev 2014-07-16 23:29:01 följande:
    Jag vill verkligen vakna tidigt imorgon pigg och alert... frisk och på språng...
    Men DET är väl ett bra mål! Det vill jag med. 

Betyder det att man måste gå och lägga sig nu....?
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-17 00:03:01 följande:
    Monte skrev 2014-07-16 23:59:40 följande:
    Meh! Vad var det för läskig icke subtil antydan! smile4.gif
    Jag sökte mig till Anniies gamla forum Fragbite, och fick hjälp där! Så problemet är redan löst.

Bra att du fick det löst, men jag har ALDRIG hängt på fragbite =P.
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-17 01:26:56 följande:
    Det var egentligen ingen svår matteuppgift. Man skulle bara lista ut arean vars gräns gick längs med en kurva. Det jag hade problem med var att ena nollstället var -3 och det andra 1, så det blev väldigt mycket minus plus minus. Till slut löste det sig som tur var. Solig
    Ah. Lurigt det där {#emotions_dlg.djavulsk}

Nej, sova..... Eller skriva eller nåt..... MOOGLE!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!