• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-07-10 22:59:51 följande:

Värmen gör det lego att mula i sig Ben&Jerry

Och jag som inte har någon B&J...... Gråter
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

Vilken som är helt ok om B&J skickar till mig med teleporter nu på en gång.

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

Pussel! Vilket ska jag ta först? Delfiner, delfiner eller hund och katt?

*pusselnörd*

• Aniiee
    Knall skrev 2014-07-11 20:11:36 följande:
    Hund och katt....
    Ok, tar jag den!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-11 23:05:41 följande:
    Mjau!!
    Oförskämd jag är som inte lägger in en bild på pusslet också, nu när du valt åt mig Förvånad

• Aniiee
    Knall skrev 2014-07-12 13:47:06 följande:

Mensvärk och 40-årsfest känns inte som en grej kombo....

Nej, faktiskt inte =/ Ta tre alvedon och gå en sväng runt nån sjö eller nåt....
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-14 23:06:25 följande:

Eargasm!

Metallica - Nothing Else Matters [Official Music ?:

Solig
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-14 23:22:54 följande:
    Ligger ute på altan i soffan.. Tänt ljus och lyktor, bara jag, mannen och katten.. Lyssnar på musik och bara är...
    Låter underbart tycker jag. Jag håller på att välja böcker till mitt nästa matprojekt. Sa jag att jag är tokig i att laga mat? Solig

BTW, upptäkte att mina yankee candles är för evigt försvunna. Nu måste jag slösa 300 kr på nya ljus Gråter Det gör ont i plånboken.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-14 23:40:46 följande:
    Jag som trodde Yankee candles var något snuskigt *besviken*
    Sorry, babe.... det bästa jag kan säga (i "ämnet") är att de har några sprit-dofter..... så man kan i alla fall bli lite full av att sniffa på dem.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-14 23:48:57 följande:
    denbrunamaten.se

Hihi, ja, det känns igen sedan jag hade projekt att laga mat från min mammas och mormors gamla receptlåda från 70-talet Solig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!