• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Vad har Uragiri wa boku no namae o shitteiru, Vampire knight och Yu-gi-oh zero gemensamt?

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Tittar skrev 2014-07-16 13:17:30 följande:
    Men det fattar jag fan inte... jag och flera av mina killkompisar är riktigt nöjda när respektive slickar loss på våra vårtor... menar ni att det inte blir samma sak om man gör det själv? Då kan vi ju kalla onani placebo direkt?
    Eller... bara en tanke.... så har vad det än är man onanerar för något mycket mer nervändar...... då behöver man inte spänningen av att någon annan pillar. Kan du kittla dig själv under foten eller på magen eller i armhålan?
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 16:30:55 följande:
    Precis så. Lite som man faktiskt inte kan kittla sig själv.

Viss jävla skillnad på nerverna i bröstvårtor och underliv. Eller menar du att en kvinna kan runka din bröstvårtan och du kommer av det?
    De hade jag velat se isf.... Solig
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 18:37:29 följande:

Vomerar

Svimmar

cirkulationssviktar
    Jag tenderar att hålla med dig...
  • Aniiee

Hm... tänkte klistra in lite... udda animeklipp, men det gick inte...... Bah!

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 18:59:33 följande:
    Hmm kg som tycker de gör sig bäst över himlavalvet. Men alla tycker vi olika.

Jag älskar regnbågar för mig kommer magin med dem aldrig försvinna.
    Jag skulle vilja måla om regnbågen =P
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 20:20:41 följande:

Försökt sno min broccolisoppa nu då kattfan!!!

Hahahahahahaha!
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 20:21:39 följande:
    Vilka kulörer vill du ha den i då?
    Vet inte. Men färgerna den har har den ju haft i en evighet. Time for a change, nature! You're repeating yourself!
  • Aniiee

Äh, nu har jag tråkigt....

Spammar tråden lite....

All credit to the artists, yada, yada.....

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 21:18:00 följande:
    Du mannen på bild nr 2 går det att beställa honom som riktig människa för livstid ?

*hoppas*

I would so do him every day until I die!!
    Haha, nej, sorry. Men önska kan man ju.

Vad tusan hände med resten av bilderna?!?

Hmmm, får posta de sen.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!