• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-06-29 13:09:30 följande:

Morning. Åh ibland önskar jag verkligen att dessa två ungar vore tvillingar. Mitt liv är helt klart enklare med två ungar hemma hahhaha

Vem har stulit solen från min del av världen. Hur skall jag kunna bevara mina för en gångsskull bruna ben om det inte lyser sol på min trappan?? Va va va!!!! Ge tillbaka genast och bums!!

Inte jag iaf. Här ösregnar det och mina likbleka ben är inlindade i filtar.

btw, du har mail...
  • Brunhilde
    PrimitivMan skrev 2014-06-29 11:43:37 följande:
    ... framstjärt ... snippa ... kärleksgrotta ... mysgrottan 
    Du var bara tvungen va?
    Nu vet jag hur det låter när du har en "myskväll".
    "Se så, visa nu PM din framstjärt, av med trosorna nu så jag kan känna på din snippa. Om du är snäll och böjer dig framåt så jag kan stoppa in min myspinne i din kärleksgrotta"
    Något sådant?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-06-29 13:58:33 följande:

Bebishålet och kärleksstaven om jag får be!
    KräksKräksKräks
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-29 15:39:02 följande:

Jag och mina bra idéer. Möblerar om vardagsrummet så det ska bli mer praktiskt. Inser att alla sladdar måste dras om och i denna gamla kåk finns för lite uttag!

Måste charma nån som kan borra upp nya teven och lite hyllor åt mig också... (har ett planerat offer, hoppas han kan)

Sen skulle jag behöva ny bokhylla också.

Jaja. I-landsproblem... Tror jag fixar lite mer kaffe.

Ah, möblera! Vilken bra idé! Jag tror jag gör det en annan dag...Skäms
  • Brunhilde

Jag har fyra sorters choklad, turkisk peppar, bilar, gott & blandat och smågodis, inget som lockar.

• Brunhilde

Meh, jag skrev ett sju mil långt svar i tråden om jag gillar att flasha brösten i en tråd och poff försvann det. Två gånger

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!