• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-06-29 00:28:24 följande:
    Crap, glömde fråga om öppet köp delen... men reklamationspapper kanske medföljer?? Vad tror du? Skål

Det är nu jag i mitt stilla sinne jag hoppas att han aldrig läser här oavsett hahahha
    Om han gör det har han säkert redan fallit som en fura

Du har alltid konsumentköplagen på din sida. No worries!
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-06-29 00:36:31 följande:
    Lite som att få en isglass uppförd i anus. Så sprider den sig. Mys.

(Min hjärna är alltså på läget "av" nu ifall det eventuellt inte framgår, jag skulle aldrig använda en pinne så).
    Vad skönt. Det vanligaste är väl att folk dagligen vandrar runt med ett kraftigt kvastskaft uppkört i anus. Undrar hur de orkar, det måste vara fruktansvärt obekvämt att vandra runt i livet på det viset.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 01:22:50 följande:
    Hhahah har inga som helst planer på det där. Is i munnen däremot *drömmer mig bort*
    Testa med lite sambal oelek i munnen nästa gång.
  • Brunhilde
    Mandi74 skrev 2014-06-29 01:51:48 följande:

Den här blondinen behöver en förklaring.

Jag tänkte ju om han hade det i munnen och började slicka så det rann ut över fiffin, men antar att du inte menar så. SkämsSkrattande
    *argh* Skrikandes Men gud människa! Säg fitta!! Jag blir galen! Det är inget farligt att säga fitta, man dör inte av att säga fitta. Du kan fortfarande säga att du är en fin flicka fast du använder dig av ordet fitta.

*andas in väsande*
  • Brunhilde
    Mandi74 skrev 2014-06-29 02:40:31 följande:

Fitta, fitta, fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,fitta,
    *jublar* Du klarade det!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 02:40:44 följande:

Is i munnen funkar, man behöver inte ha den i hela tiden ju, finns ju händer man kan hålla den i mellan varven tills den bli mindre och mer hanterbar.

Nä nu skall jag sova, gissar att två monster på 6 når väcker mig tidigt även om de själva somnade efter 23. Så sova lite är nog bra.

Nattens allihop
    Nattens! Glöm inte att borsta tänderna.
  • Brunhilde
    Mandi74 skrev 2014-06-29 02:44:31 följande:

Jag kommer att hamna i helvetet!
    Nej, där hamnar bara "fina" flickor
  • Brunhilde
    Mandi74 skrev 2014-06-29 02:46:38 följande:

Lovar du?
    Jadå, var på studiebesök där en gång och det var bara flickor med benen i kors. Blev en något kortare visit än jag tänkt mig. Blev utkastad med huvudet före. Inget roligt hade de alls. En vanlig villfarelse att det skulle gå vilt till där. Ingen fara alls.

Dess motpol verkar vara mer intressant. Där får man tydligen göra vad man vill.
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-06-29 02:50:29 följande:
    Jadå, var på studiebesök där en gång och det var bara flickor med benen i kors. Blev en något kortare visit än jag tänkt mig. Blev utkastad med huvudet före. Inget roligt hade de alls. En vanlig villfarelse att det skulle gå vilt till där. Ingen fara alls.

Dess motpol verkar vara mer intressant. Där får man tydligen göra vad man vill.
    Fast nu får jag nog sluta dravla och knyta mig istället. Ska bara...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!