Sex och dravel tråden, hämningslöst!
På tal om barn, så är mitt barn lite bundis med A-laget där vi bor och har så varit sen hon var bebis typ. Men igår slog lite milt rekord tror jag, en av de yngre förmågorna i laget, ett år yngre än mig, gick till guld och smyckes affären och köpte en klocka till ungen, med snövit och dvärgarna och sen fick hon en keps också. Visserligen brukar hon få en guldtia lite här och var från några där men en ny klocka va fan. Nå nu har hon en morot till att lära sig klockan ordentligt iaf
För säkerhets skull bjöd hon hem han som köpte klockan och en annan av de yngre som är typ 37, på både middag och filmkväll OCH förklarade högt på torget att de kunde få sova över men inte samtidigt utan varannan natt bara Jävlar vad vi skrattade.
Jo han som köpte klockan, vi kallar honom K, förklarade såå fint för de andra i a-laget om när jag spräckte skallen på en nasse med en mugg precis vad jag tänkte snacka om på torget jämte en lekplats en fredag eftermiddag hahaha kanske inte. K förklarade även för min dotters pappa när vi just träffats att han skulle passa sig för mig, för om jag blev arg så skulle jag förmodligen slå ihjäl honom. Men tack för den liksom. ( har inte slagit ihjäl någon någonsin ännu, bara så ni vet ) Ha sa nått liknande till en gemensam kompis H för ett gäng år sen också, fast då var det mer i stil med HUR fan vågar du umgås med henne, hon är helt livsfarlig när hon blir arg. Varpå H försökte förklara att du K, de har gått några år och jag har dessutom känt henne sen vi var tonåringar och hon har en bebis hemma...
Fick dessutom träffat mitt ex Mr Tall, dark and handsome, från tonåren som hade vägarna förbi, det var för jäkla kul, var länge sen nu. Jisses som jag saknar honom kände jag när vi träffades. Freja var lyrisk, hon har alltid älskat honom och skall minsann bli lika lång som honom när hon blir stor Nå någon dag inser hon nog att hon inte ens kommer bli i närheten av ca 2 M lång haha. Tycker det är rätt häftigt att man lyckats bevara vänskap på länge, jag var 15 när vi träffades och idag är jag 34 och han är en av de få som känner mig bäst i världen. 14 år gammal fick han snabbt lärt sig vad PMS med stort P är hahaha stackars kille. Nå han blev härdad inför framtiden i vart fall Jag väljer att tro att jag gjorde honom en tjänst där
Nu skall det strax stressas på här, dansen börjar kl 12, sen blir jag tvåbarnsmamma fram till ca 18. Synd att vädret e trist de är så smidigt att kasta ut dom i trädgården
Ha de hallon hela högen!