Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

shivas skrev 2014-04-05 00:06:06 följande:
    Låter som ett spännande te.
    Om man vill kan man förhöja spänningen med en bit brownie Cool
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-05 00:20:11 följande:
    ... Jag skulle ge mitt nummer ca alla där.
    Varför ringer ingen mig? Rynkar på näsan
    Me to!!!! Gärna den svartaste snubben OMG!!!!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-05 00:39:03 följande:
    Nu har det firats! Har varit omgiven av så mycket kärlek hela kvällen, det gör gott för själen.

Och nu ska jag krascha på älsklingens soffa!
    Härligt!!! Skål Hjärta

Vad är det för fel på sängen??? Förvånad
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-04-05 00:57:40 följande:
    Skulle den bli torr om man skickade den på posten?
    Nää vakuumförpacka den bara
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-05 00:45:58 följande:
    Jag är oduschad och fastnat på helt andra saker än det jag skulle göra inför morgondagen.
    Trött men ändå inte trött. Lätt illamående och nervös. Det lär barka åt helskotta med detta prov.
    Nej de går bra. Har du gjort det innan eller är det första gången? Om de är första så tänk såhär, detta är bara ett sätt för dig att se hur allmänbildad du är. För det är vad det egentligen handlar om enligt min mening då. Det är inget att vara nervös för- Nu har jag dock bara gjort det en gång. Men gör det som en kul grej bara.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-05 10:03:28 följande:

9- åringen ska beskriva vad hon vill ha för lördagsgodis..;

"På gallerian hade de inte igår, och inte igår, inte igår innan, inte då i onsdags, eller tisdags eller måndags.. Det var inte på söndagen eller lördagen, men på förra fredagen så hade de en stor påse med gummi som jag vill ha!" smile2.gif

Efter att vi fnittrat klart kom vi fram till att hon ville ha en Haribopåse.. smile2.gif

inga omförklaringar alls, sååååå logiskt!!!
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-05 01:44:39 följande:
    Det stora kuksugarprovet.

Nä skoja bara, det hade jag klarat galant! Det är Högskoleprovet.

Det är första gången!
    Men jag kommer ju inte ha sovit mycket när det är dags och lär vara helt grötig i hjärnan, jag blir glad om jag förstår hälften av det jag läser. Jag är inte så nervös för själva provet ändå (även om jag förmodligen bara får 0,2) utan det är mest det här med att det är mycket folk och jag är så jobbigt awkward runt människor jag inte känner.

Tänker på dig Hjärta

Du får troligen fullt upp med att läsa och svara att du glömmer folket. Jag minns inte alls hur många som var där, bara att min svåger var det och de var för vi åkte dit ihop och gick ut och rökte ihop i pausen. Du kommer inte få så lågt som 0,2 då ,måste man mer eller mindre vara hjärndöd om man nu inte får nån total black out panik då, det trodde jag att jag skulle få, jag får alltid provpanik typ.

*håller tummar och tår för daj* Kyss
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 08:23:53 följande:
    Hallå!Glad
    Lördag solen lyser...kan inte nästan inte bli bättre.Solig
    Är avundsjuk på vart du bor för här är solen bakom moln och det skall bli regn i eftermiddag och är rått ute *Brr*

Men det låter som om du får en fin lördag iaf Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-05 11:20:16 följande:
    Näpp!!

Hon är så härlig, men det tar evigheter för henne att berätta eller beskriva något ibland..
    Hon råkar inte vara släkt med mig på något vis eller?? Jag är grym på att omformulera själva omformuleringarna och förklara om omförklaringarna... har jag hört, röda tråden och kärnan vad är det?? Tyst
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!