Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Vad fasen sitter ni här för, förövrigt? Försök till ragg eller? Min darling har kommit ur duschen nu så.... Hejdå på er! Smell ya later.

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Njaaa, beware, I would never trust trust me.

taquine skrev 2014-07-23 23:38:38 följande:
    Det kan man , trust me
    Goodness me

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Tack

Anonym (Kyrkoledare) skrev 2014-07-23 23:41:09 följande:
    Det är vackert med Bullefitta

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Jag ger alltid en varm hjärtlig kram till mina vänner. Kom hit gumman. (ps no homo)

Aniiee skrev 2014-07-24 01:00:02 följande:
    Någon som har lust att ge en trasig själ en kram? Känner mig trasig idag.
    Key change, MOFO!

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Har du attitydsproblem? Vad är det som klämmer i dojan?

taquine skrev 2014-07-24 01:03:17 följande:
    Nej men precis
    Goodness me

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Vad sjutton snackar du om? Pls. Jämför dig inte med Aniiee, jag tror nämligen du gör fetbort dig då. Något säger mig att hon inte pratar om en fling som gått fel eller så!

Monte skrev 2014-07-24 01:38:31 följande:
    Hmm... jag t r o r jag förstår vad du pratar om, och de där dagarna kommer oavsett hur bra det kanske kändes dagen innan. Efter ett tag är man lite mer beredd men visst, kniven lockar ju under såna dagar Kom ihåg att be om hjälp. Och ta den. Det hjälper faktiskt. Personligen tyckte jag att just stadiet ilska var ganska behjälplig....

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Ok då, men bara för att _du_ säger det och för att jag gillar dig. Jag må inte ha precis samma erfarenheter som du, men när jag var liten fick jag gå igenom en del shit med läkarvård... So I know some stuff, åtminstone. Tsk f vissa...

Aniiee skrev 2014-07-24 01:50:34 följande:
    Oh, STFU.....
    Key change, MOFO!

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Oooh, är du på Yasuragi? mitt absoluta favvo-stammis-plejs. Have fun. Fiskpedikyr är en spännande upplevelse!

Knall skrev 2014-07-24 09:36:01 följande:
    God morgon! Förätit mig på frukostbuffé... Det finns så mycket god frukt, bär, pålägg, yoghurt, fil, våfflor etc... Strax dags för fiskpedikyr... Känns lite scary, men det ska nog gå bra! Aniiee: STOR kram i efterhand!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake
    de ÄR söta. Och effektiva! Man blir så himla len om fötterna och polerad i hyn. En härlig, kittlig upplevelse, men kittligheten går över rätt snabbt. Visste du att de är släkt med pirayor? Och att fish spa byter ut fiskarna så de inte blir för stora? Om du bor i Sthlm så finns det ngt ställe som heter Fiskpedikyren, dit ska vi snart, man får mersmak för det!
    Knall skrev 2014-07-24 11:41:27 följande:
    Nej, faktiskt inte. Men jag håller med! Helt underbart med fiskpedikyr! Kittlas och pirrar i fötterna/ benen! Mannen har blivit av med en del hår på benen! Haha! Detta måste jag göra flera gånger! Tror du att man får ta med sig några fiskar hem? De är söta!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

(.^_^.)
  • UniqueSnowflake

Fråga honom då! Och sluta skriva Bönan när du menar mig. Om du måste ha ett smeknamn på mig, så kalla mig Flingan, det är JAG som har lagt till dig - eller hur? Ingen böna, va? Ok? -Flingan

Monte skrev 2014-07-24 22:23:29 följande:
    Mmmmmmm

(.^_^.) ~ It's a Fling thing~
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!