Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Vad fasen sitter ni här för, förövrigt? Försök till ragg eller? Min darling har kommit ur duschen nu så.... Hejdå på er! Smell ya later.
Vad fasen sitter ni här för, förövrigt? Försök till ragg eller? Min darling har kommit ur duschen nu så.... Hejdå på er! Smell ya later.
Njaaa, beware, I would never trust trust me.
Tack
Jag ger alltid en varm hjärtlig kram till mina vänner. Kom hit gumman. (ps no homo)
Har du attitydsproblem? Vad är det som klämmer i dojan?
Vad sjutton snackar du om? Pls. Jämför dig inte med Aniiee, jag tror nämligen du gör fetbort dig då. Något säger mig att hon inte pratar om en fling som gått fel eller så!
Ok då, men bara för att _du_ säger det och för att jag gillar dig. Jag må inte ha precis samma erfarenheter som du, men när jag var liten fick jag gå igenom en del shit med läkarvård... So I know some stuff, åtminstone. Tsk f vissa...
Oooh, är du på Yasuragi? mitt absoluta favvo-stammis-plejs. Have fun. Fiskpedikyr är en spännande upplevelse!
Fråga honom då! Och sluta skriva Bönan när du menar mig. Om du måste ha ett smeknamn på mig, så kalla mig Flingan, det är JAG som har lagt till dig - eller hur? Ingen böna, va? Ok? -Flingan