Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Det var helt klart en komplimang. Jag ville hitta något passande.
Det var helt klart en komplimang. Jag ville hitta något passande.
Åh, det där, ingenting, det är bara att jag stör mig lite på ditt sätt. Du får det ofta (i jobbsammanhang) att låta som "ditt" och liksom viktigt. Wake up baby, en sköterska eller ambulansförare har ingen egen personalpool. Det är ungefär som om jag skulle kalla mig VD bara för att jag och VD ibland har exakt samma arbetsuppgifter. Om du fattar. Alltså, det är so very genomskinligt, men folk är i regel snälla och säger ingenting. Jag är snäll också, men inte mot de som är eller har varit elaka emot mig.
Orden "för varmt" uttalas inte av mig så länge jag kan dricka sprattelvatten och spela sällskapsspel med vänner på terrassen till klockan elva tolv på kvällen... Aaaah welcome to Miami typ! Och håret blir bara snyggare om än burrigare.
;-D right. "trend".
Lol! Nog Inte bara damerna som skulle behöva den !
Tyvärr är nog detta hem nerlagt ,annars hade det passat väldigt bra i dagsläget känner jag
Hon tar ju bort sina konton och startar nya som andra byter garderob. Always has.
Hummmm... Den känner jag inte till. Men det låter jobbigt.
Hur är det on topic?
Frågar du vad jag tycker? Pissfult. Hon ser ut att väga 20 kg för mycket. Och då ska du veta att JAG har s. k. trivselvikt på några kg f m. Allt handlar om att man ska klä sig rätt för sin kroppsform. Och det gör inte hon.
Hon är nåt grymt oproportionerlig, tycker inte du det?
Hihi. Birger du har då ingen finess alls. *nynnar*
Jag måste fråga dig, vad kommer ditt citat ifrån? Känner igen det vagt. "key change".
Uploading Youtube rant.....
Gah! Det tar många timmar att göra en 40 minuters youtube-video.