Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anton Chigurh skrev 2014-05-01 12:02:37 följande:
    Ligger Gusum nära Stockholm !!!
    ....eller var det Knutby det hette. Jaja, det är nog skit samma i det fallet.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Knall skrev 2014-05-17 10:33:00 följande:

smile6.gif
    Morrn...bliss.gif
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-05-17 14:15:21 följande:
    Bra låt!!
    Fast den bästa har du länkat till. HUR LÄTT SOM HELST.

Jag lyssnar OFTA på den. Den är SÅ JÄVLA FET.....Kyss

">

• Anton Chigurh
    Aniiee skrev 2014-05-17 18:29:04 följande:
    Jag.... plågar er också lite.....

If we had never met, where would you be right now?

...text

Really?"

Vad tycker ni? En liten story jag pillar på...... var brutalt ärliga.... och använd google translate om engelska är jobbigt. även om GT är uruselt på svenska....
    Jag är ingen hejare på engelska, även om jag läser en och annan bok på just engelska, bla A Song of Ice and Fire, två av dom böckerna har jag tragglat mig igenom på engelska, så det så.....och A Feast for Crows var förbanne mig på 1048 sidor, och A Dance with Dragons var på 1051 sidor. Ja, lite så alltså.....

Iaf....jag begriper inte riktigt allt i din text, men det som går...du får till det bra, Aniiee, det verkar djupt på nåt underligt sätt. Du är duktig. Ärligt.

A Song of Ice and Fire....det är alltså Game of Thrones. Ifall nu någon undrar vad fan jag menar !!!
  • Anton Chigurh
    Aniiee skrev 2014-05-27 20:58:52 följande:

Tänk, jag får aldrig sånt i min inbox.
    ...... *avis*
    ....inte jag heller.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2014-05-31 17:45:37 följande:
    Tänk på att ni även kan skriva kommentarer på mig blogg.
    Sådär...och får jag tillägga, en helt jävla underbar bloggGlad

Du å din Nalle är bara....nummer ett. Lätt thumbs_up.gif
  • Anton Chigurh
    Celines EssenceHjärta skrev 2014-09-04 21:10:29 följande:
    Jag har av en mystisk anledning börjat tycka att danska är sexigt... smile5.gif
    Det trodde jag inte om mig själv !

Förr tyckte jag danska mer lät som en halsinfektion... smile5.gif
    Halsinfektion !!!  Du är fanimej underbar, Gumman, och du ger mig sånna underbara uppslag, jag har ALDRIG NÅGONSIN haft så skön och vidunderlig sex som jag har med dig, jag har aldrig knullat så mycket i guds fria natur som jag har med dig, jag har aldrig tillbringat 7 timmar i bingen ( och då menar jag inte för att sova !!! ) som dessutom hade blivit mer om inte jag haft en tid å passa....

Halsinfektion !!!  Vår sexuella relation kommer lyfta till nya höjder. Det kommer bli mig ett sant nöje.

Kram.
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-09-05 08:54:05 följande:
    Riktigt trött på min modell av minne just nu. Jakten på de rosa sidenbanden som ligger i en svart påse ihop med ett stort gäng gardinklämmor i mässingfärg. Men vart fan är påsen. Hade väl varit bättre om jag kom ihåg vart jag la påsen istället för allt som finns i påsen :-/ *tröttsamt*

Måste ju få kortat av prinsessklänningen till morgondagens kalas va fan!!!
    Se det som ett kompetent tips från Coachen.....

39 spänn är fan billigt !!!
  • Anton Chigurh
    hännrick skrev 2014-09-05 11:00:08 följande:
    Glömde ju tacka för att jag får vara med och surra (jäkla otacksam typ den där hännrick)

Det kanske var överdrivet försiktigt av mig att fråga om lov på det viset, men det är inte helt lätt att komma utifrån som helt ny medlem och försöka kasta sig in ett pågående dravel där åtminstone en del av deltagarna verkar tillhöra forumets mytologiska gudar.

Förresten, en liten gallup-undersökning när jag ändå är igång..

En kille jag känner (eller "känner till" är nog med korrekt) råkade för ett par år sen ut för ett par bögknackare, han blev mer eller mindre ivägsläpad och misshandlad.

Gärningsmännen greps och dömdes och brottsoffret tilldelades 17k kr i skadestånd.

Problemet är att killen lever på ekonomiskt bistånd från socialkontoret det blev knas redan efter rättegången. Domstolen ersatte hans utlägg för resor och dylikt med ca 1000 kr. Socialsekreteraren drog då av samma belopp på kommande månads bistånd, men det var bara början.

Senare kom ersättningen från brottsoffermyndigheten, nästan 17.000 kr, det skadestånd som gärningsmännen dömts att betala. Nu betalar inte socialsekreteraren ut något alls förrän skadeståndspengarna beräknas vara slut.

Vad tycker ni om det här? Ska den som är fattig inte ha rätt till skadestånd om han/hon utsätts för brott?

Jag vet vad jag tycker.
    Jag vet att jag tycker som dig, Hännrick  !!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!