Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag kommer förmodligen emigrera till Nordkorea. Senare under dagen.....

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 10:09:34 följande:
    Jag kommer förmodligen emigrera till Nordkorea. Senare under dagen.....
    Nordkorea it is.

Det är allmänt känt att asiater har mindre kukar än oss i väst. Jag kommer, av Damerna, anses vara synnerligen väl utrustad i Nordkorea. 

Inget ont utan att det har nåt gott med sig.
  • Anton Chigurh
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 12:52:41 följande:
    Det är rätt många saker du måste tänka på innan din avresa. Nummer ett är att utlänningar inte får använda landets valuta. Det finns inga bankomater där och kort accepteras inte under några omständigheter. Mobiltelefon får inte tas med in i landet, utan den återfås igen vid avresa. Du får inte ens gå på promenad utan din tilldelade guide. Du blir anvisad var och vad du ska äta.

Tydligen finns det en mindre koloni av västerlänningar som emigrerat till Nordkorea och de har det aningens bättre än lokalbefolkningen. Kanske de har en lucka där.
    Så länge jag har större kuk än den genomsnittlige nordkoreanska mannen så kan jag leva med dom downsets du nämner här. Ingen har sagt att det skall vara lätt å leva.....
  • Anton Chigurh
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 13:05:11 följande:
    Ja, självklart är det      det viktigaste. Ta med dig RK.
     Det viktigaste vet jag inte, men det kommer fan så högt på listan, havregrynsgröt till frukost, med mellanmjölk på, är nog i paritet med min kukstorlek i förhållande till befolkningen i övrigt, i landet jag har för avsikt att bosätta mig. På listan då. Över väsentligheter i livet.

Lite rörigt kanske, men jag tror att läsaren i gemen förstår vad jag menar här. Det hoppas jag i alla fall. 
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 13:26:50 följande:
     Det viktigaste vet jag inte, men det kommer fan så högt på listan, havregrynsgröt till frukost,

med mellanmjölk på,

är nog i paritet med min kukstorlek i förhållande till befolkningen i övrigt, i landet jag har för avsikt att bosätta mig. På listan då. Över väsentligheter i livet.

Lite rörigt kanske, men jag tror att läsaren i gemen förstår vad jag menar här. Det hoppas jag i alla fall. 
    ......och jordgubbssylt. Glöm för helvete inte jordgubbssylten. 
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 12:22:58 följande:
    Hahaha i really do löv ya know and then.

<3
    Hjärta ytwo Häckis
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 13:39:28 följande:
    Howdy

Överlevde!!! lyckades till och med konversera med två andra nakna kvinnor och är helt säker på att det verkade naturligt. Kanske inte är en så dum skådis ändå när jag måste. :-/

Fan vad jag vill ha körkort. Just nu känner jag att jag nästan skulle göra vad som helst för att kunna ta mitt jävla körkort. Men men någon gång i framtiden eller nästa livstid typ.

Och ännu ingen jävel som har bok nr två på 50 nyanser. Avskyr när folk säger att de har och sen på två dygn inte ens kollat efter den!!! Morr va fan! Jag är lässugen ju.
    Underbart, underbart...UNDERBART Häckis, fan så glad jag blev nu, och det menar jag verkligen....SoligHjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (heartbeat.gifCeline Chigurhheartbeat.gif) skrev 2014-03-23 16:29:15 följande:
    Idag har du varit mer svamlig än vanligt ( och det vill inte säga liteFlört )
    Mer än lovligt svamlig faktiskt !!!. Fy på dig ! Det kan stå dig dyrt {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du vet att jag älskar din kuk DrömmerHjärta.
    Det vet jag att du vet...men folk kan ju få för sig annat, som du skriver...Kyss

Eftersom jag gjort undantaget att lägga mig i denna tråd, skickar jag med en bild (Som ju kanske bättre passat i helkroppstråden, men ändå )

Puss
    Din Celine
    Min kärlek till dig, HjärtaGummanHjärta.....den kan inte beskrivas i ord. 

Tack för att du finns.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-03-24 12:34:37 följande:
    Min kärlek till dig, HjärtaGummanHjärta.....den kan inte beskrivas i ord. 

Tack för att du finns.
    FUCK Nordkorea.....
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-03-24 12:42:12 följande:
    FUCK Nordkorea.....
    Tyckte det var lika bra å tillägga det !!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!