Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Blablabla, du känner inte mig.
Blablabla, du känner inte mig.
Jag har verkligen reflekterat på en sak och undrar således är det bara jag eller?
Kollar jag på klockan och den visar 14.20 då tycker jag "jaha vafan är det inte mer eller det var inte så mycke" men däremot är klockan 14.25 så kryper liksom kvällen på en och det känns som dagen är slut....
Så gott folk lider vi lika eller bara jag som lider av något?
Tror det är vädret. Klockan var ingenting vid 14, när det bara var lite halvmolnigt och hyfsat ljust. Nu är det kväll. För det är typ kolmörkt ute..... och regn.
Datorn ominstallerad. Nu ska jag bara fylla den med alla mina program igen....... kommer ta hela dagen. Minst.
När du lider mår jag bra.....
Äsch! FL måste göra något åt det där. Det mer logiska vore ju att om man inte kryssar i något så postar den under nicket. (så får folk skylla sig själva om de inte tänker sig för.....)
Duktigt av dig. Är ändå en skön smärta när man vet att man tränat dit den. Ibland vet jag att jag älskade min träningsvärk den fick mig att känna mig väldigt levande Lite stört kanske hehe
Avskyr skrivkramp. Man kommer ingen vart på det. Däremot är det ju lite skönt att ha kramp i fingrarna när man skrivit mycket.
Nä, jag brukar nog vända på det
Nu, en dusch och sen lite varm choklad. Är som upplagt för det i regnet.
Alltså, ibland kliar det nått för jävligt i mina fingrar när jag läser vad du skriver. Lite så att jag vill lägga dig i knät och ge dig smisk! OCH det är inget som faller sig naturligt alls för min del. Vad är det för fel på dig?
Vad är det nu för fel på en suddig migränfläck i vänsterögat, sjukt romantiskt juh!
För övrigt så älskar jag regnbågar, jag är barnsligt förtjust i regnbågar. Film, sällskap och varm choklad lät helt rätt dock!