Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

zikzak skrev 2014-08-24 00:12:38 följande:

Blablabla, du känner inte mig.

Nej det gör jag inte.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Jag har verkligen reflekterat på en sak och undrar således är det bara jag eller?

Kollar jag på klockan och den visar 14.20 då tycker jag "jaha vafan är det inte mer eller det var inte så mycke" men däremot är klockan 14.25 så kryper liksom kvällen på en och det känns som dagen är slut....

Så gott folk lider vi lika eller bara jag som lider av något?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-24 14:50:04 följande:

Tror det är vädret. Klockan var ingenting vid 14, när det bara var lite halvmolnigt och hyfsat ljust. Nu är det kväll. För det är typ kolmörkt ute..... och regn.

Haha...ja kanske det! Men men nu är det ju sol här...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-24 14:51:02 följande:

Datorn ominstallerad. Nu ska jag bara fylla den med alla mina program igen....... kommer ta hela dagen. Minst.

Grattis...
    HäckHäxan skrev 2014-08-24 14:55:46 följande:

När du lider mår jag bra..... 

Haha...jajojo...må bra du din jävla häxa! Trevlig iaf att något förgyller någon....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-24 15:24:33 följande:

Äsch! FL måste göra något åt det där. Det mer logiska vore ju att om man inte kryssar i något så postar den under nicket. (så får folk skylla sig själva om de inte tänker sig för.....)

Mest logiskt var det på gamla sidan att det inte gick att posta utan att välja. Men jag tycker att det är lite underhållande faktiskt...men det är jag det.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 18:57:16 följande:

Duktigt av dig. Är ändå en skön smärta när man vet att man tränat dit den. Ibland vet jag att jag älskade min träningsvärk den fick mig att känna mig väldigt levande Lite stört kanske hehe

Älskar skrivkramp...mmm så skönt!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-26 19:32:48 följande:

Avskyr skrivkramp. Man kommer ingen vart på det. Däremot är det ju lite skönt att ha kramp i fingrarna när man skrivit mycket.

Haha...nejdå. Tror du aldrig fått sådan här jävulens skrivkramp som yttrar sig som en orgasm i hela kroppen! Skönt som fan!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-26 20:33:50 följande:

Nä, jag brukar nog vända på det 

Nu, en dusch och sen lite varm choklad. Är som upplagt för det i regnet.

Varmchoklad en filt en film och gott sällskap av en regnbåge i ögonvrån! Ja det vore något det.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 22:09:52 följande:

Alltså, ibland kliar det nått för jävligt i mina fingrar när jag läser vad du skriver. Lite så att jag vill lägga dig i knät och ge dig smisk! OCH det är inget som faller sig naturligt alls för min del. Vad är det för fel på dig?  

Haha...försök med det du och jag fistar dig!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 22:14:14 följande:

Vad är det nu för fel på en suddig migränfläck i vänsterögat, sjukt romantiskt juh!

För övrigt så älskar jag regnbågar, jag är barnsligt förtjust i regnbågar. Film, sällskap och varm choklad lät helt rätt dock!

Du glömde filten...två nakna kroppar i mörkret, två hjärtan som ökar i puls. Fyra ögon, fyra läppar och filmen är ett minne blott och chokladen kall!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!