Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

kommerintepanat skrev 2014-08-07 00:17:06 följande:

Är ni medvetna om att ni tar en enorm risk att ligga med okända? För ni är väl en del som gör det? Det verkar vara en trend att anmäla killen så fort man ångrar sig.

Du kan ju vid oro klä dig i glapack, eller använd näsan ögonen och munnen...som vid oro över skämd mat ungefär. Luktar det illa, smakar illa ser en aning härjat ut med vise olika mögeltyper så doppa inte...

Förstår din oro...sex är hemskt...får en djurisk, får en att helt släppa alla hämningar, ja göra snuskiga saker! Usch!

Gör som mig, korsord är grejer det...

Föresten från vilken planet kommer du?

Iaf var hälsad främling!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-08 04:03:43 följande:

Kul att vakna och inte kunna somna om!

Kryper i hela kroppen och jag kommer inte till ro!

Aaaaaaaaarrrgggghhhhh!

Nästa gång, lägg dig på rygg och vicka med tåna, alla tåna på en fot och sen andra lika...räkna samtidigt hur många vickningat du gjort!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-08 06:06:59 följande:

Nästa gång, lägg dig på rygg och vicka med tåna, alla tåna på en fot och sen andra lika...räkna samtidigt hur många vickningat du gjort!

Tillbaka till ritbordet...

Tårna och vickningar*
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-08 07:34:38 följande:

Men god morgon.

Godmorgon godmorgon! Vem hade buffat ur dig ur slafen da?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-08 16:07:36 följande:

Me myself and i did that. Samarbete på hög nivå!!

Okej men när hjärnan nästa gång strejkar mellan förnuft och vansinne med att ligga kvar så då förstår jag en trudelutt...är nog lite lättare att upp och gå då!

open.spotify.com/track/5tmejpX7WvRP3xxulzqvGA
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-08 20:36:07 följande:

Åh underbar. Var tvungen att spara ner hela albumet. Men jag känner igen rösterna och hans ansikte. Känns som jag absolut stött på det förr. :-/ Avskyr när jag känner så för jag vet aldrig om det är via en bild eller irl hahha

Haha fundera du så lyssnar jag vidare!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    UniqueSnowflake skrev 2014-08-10 00:27:28 följande:

Hon är nåt grymt oproportionerlig, tycker inte du det?

Måste nog hålla med dig lite faktiskt, men det jag tror är det som lurar ögat är två saker, dels posen och det andra är hur högt jeansen går.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-08-11 00:18:48 följande:

Hm, nu har jag sett en del bla i hkt. Så här såg jag ut ett år efter skilsmässan. Det är jag som har copyright på bilden och jag kan namnge fotografen. Den ligger på en del sidor som jag i min enfald trodde var slutna. Det hindrar ju ingen att spara ner den och publicera den på andra sidor jag inte är medveten om. Jag kan iaf berätta att den är tagen i mitt vardagsrum. När jag var extremt olycklig:

Fantastisk vacker bild på en exceptionellt vacker människa.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-08-12 11:33:40 följande:

Känns vettigt för mig. Någonstans tänket jag att de där pauserna skapar bättre studenter på något vis och möjligen lärare också. Som ett gäng powernaps liksom.

Äsch kunde alltid vara värre...typ så här....

open.spotify.com/track/2Buc4I0wfBxQ9ecyuOi6wD
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!