Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-30 21:48:06 följande:

Måste bara skrika av mig lite!

GAAAAAA ÄR SÅ JÄVLA RASTLÖS!Skrikandes

Tack för ordet!{#emotions_dlg.flower}

Välkommet till klubben!! Är nästan konstant rastlös!!!!!!
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-31 08:04:20 följande:

Gooooood morgon!

Härligt med en ny vecka, idag blir det en stressig fm. Har massor att försöka hinna med innan regnet och snöblasket börja falla ner ifrån himmeln.

God dag.

Regn och snö ???

Jag har solbrillor på mig. Vill inte ha slask va fan!!!! Hoppas det viker hädan.

Ha en awsome dag
  • HäckHäxan

Men va fan. Mina inlägg syns inte i min mobil.

Nå jag har ett möte idag kl 15 uppenbarligen så fasar jag tydligen för det eftersom jag sovit bort större delen av dagen och fortfarande är trött.

Ont i magen, nervös och stingslig som fan. Är det början på slutet ???? eller kommer moment 22 hänga kvar och vara mitt liv??? :-/

Nä ut med hund och in i duschen och ser på klockan att de här aldrig kommet gå helt bra, hur fan ska jag komma i tid!!!! Helvete också!!!!

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-31 13:52:12 följande:
    Jag är rastlös just nu. Vill bara hem till särbon, nuuuuuu!
    <3

Jag vill mest krypa ner under en sten, tvärfull och gömma mig. Men det kommer inte hända så jag får ta mig i kragen och låta mitt vuxna jag vinna idag. Tonåringen får jag bädda ner till nästa barnlediga helg.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-31 13:59:27 följande:
    Andas, vännen, andas! Hjärta
    Tro mig jag försöker det.

Nä på med pain och in i duschen.
  • HäckHäxan
    Mudshark skrev 2014-03-31 14:02:29 följande:
    Ta det lugnt bara så ordnar det sig.
    Som häckhäxa har du givetvis någon trollformel att nyttja som får allt att bli till det bästa.
    Du har förhäxat mig t.ex... Flört
    sköning.

Skulle vara mitt magiska munläder och min förmåga att orera utan att behöva andas då

Nåja livet blir inte mindre besvärligt för att jag låser in mig hemma i vart fall. Ska hämta hem mini. Det krockar alltid med jobbiga dagar. Hade föredragit jobbiga uttömmande dagar de fredagar hon åker till sin pappa. Så jag kan gömma mig i sängen och bara vara men icke. Murphys lag is the shit.
  • HäckHäxan
    Mudshark skrev 2014-03-31 14:37:52 följande:
    Se det så här, nu samlas det lite jobbiga på en dag, när den dagen är gjord så är det bara det roliga kvar.

Uttömmande...i sängen...  Låter som en bra dagar ur en mans perspektiv ;)
    Tji fick jag. Skiten är inte klar ännu. Blir två jävliga möten till. Så nu får jag vänta två veckor till nästa. Skit också!!! Bara att försöka gilla läget.
  • HäckHäxan
    Anonym (gäst) skrev 2014-03-31 20:59:27 följande:

Och sen har du resten av livet med eller utan diagnos, på gott och ont. Ja man vill veta, nerverna vibrerar av otålighet men när man väl får svaret är det lite av en besvikelse ändå. All this for that typ.
    Jo så är det ju. Oavsett så är man ju i te en diagnos utan en individ. Fick dock inget svar igår. Teamet har inte kunnat få igenom allt ihop för en har varit sjuk. Så de blir två möten till för hon ville göra lite fler test nästa gång och gången efter det skall jag tydligen få svar. :-/
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-03-31 21:21:27 följande:

Vad har jag missat? smile9.gif
    It takes a fool to remain sane
    Att jag utreds för adhd. Så inget super allvarligt.
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-04-01 09:55:33 följande:

Är man inte rökare längre om man hinner både onanera och duscha på morgonen innan man tänker på cigg?

Rökfri i 16 dagar nu. smile2.gif

vad duktig du är!!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!