Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (okejdå) skrev 2014-03-27 18:36:58 följande:

Kanske skulle döpa om tråden (om så endast för ikväll) till Konsumenttråden smile2.gif

Jaaaaaa konsumtion kan vara kvällens tema haha

Och kaffe! Kaffe är alltid okej precis som Rom och cola alltid är okej. Dricker kaffe nu, vissa koppar är sådär godare än andra detta är en sådan kopp. Mums! Skall snart poppa popcorn och kolla film med mini. Torsdagsmys för hon åker till pappa imorgon.
  • HäckHäxan

Jo jag lyssnar på pain och det är också alltid okej. All hårdrock är alltid okej. Ja ungefär så.

• HäckHäxan
    SAD skrev 2014-03-27 18:56:41 följande:
    Vad blir det för film?

Den magiska leksaksaffären dubbad till svenska då. Verkar rätt mysig.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

God morgon hoppas alla sovit gott. Min blomma har börjat blomma. Så nu vet jag att man skall misshandla den glömma vattna den så blommar den tydligen.

Och den rödögda är då min avkomma, ond i rakt nedstigande led! *mohaha*

• HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-28 08:58:11 följande:

Du vill inte byta mot en Jack Russell med adhd?
    Haha adhd hundar är min specialitet.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-28 08:08:25 följande:
    Fin! Vad är det för blomma? smile1.gif

Själv ser jag fram mot lite egentid med mannen imorgon.. Vi ska åka till Maxi och handla, vidare till EM för att köpa en matta och efter det till Mio för att köpa något "kul". (Presentkort).

Barnens mamma tar dem imorgon ett par timmar som tack för husrum och stöd efter denna vecka.

Och för att det INTE går att handla med de två med i affären.. smile2.gif

Idag ska dock jag och barnens mor på shopping- spree tillsammans! smile2.gif
    Den heter Clevia fick jag lära mig på Facebook förut

Mycket shopping ser jag. Enjoy själv hatar jag att gå i affärer, får krupp efter en kvart typ. Det är på min lista över saker som är ett nödvändigt ont ibland.

Ha en fin shoppingtur nu <3 är så skönt när man kommer överens. Hade det så med minis bonusmamma förr. Men inte nu lite trist för jag gillar henne egentligen. Jag bara gillar inte när man inte kan be om ursäkt när man felar, två gånger förlät jag för barnens skull. Tredje gången var det bra. Och när det är bra för min del så är det mer eller mindre för alltid. Alla får tre chanser i min värld sen är de körda är inte förlåtande till min natur överlag så.

Nu måste jag snart dra. Den onda avkomman ska till skolsköterskan kl 11 och jag vill vara med första gången. Sen är jag barnledig på riktigt. Och de är nån hårdrockskväll på folkets hus här överväger att gå. Hade vart gött att bli tvärfull och hoppa runt lite. ( blir ju aldrig speciellt full även om jag dricker mängder ) nå får se vad det blir.
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-28 09:04:07 följande:

Godmorgon sovit så bra man kan med en bebis!!!

Fin blomma och en crazy avkomma!
    Gott det. Bebisar är ju så olika. Min sov som en klubbad säl och gör så ännu. Förutom i natt då hon vaknade och sur som fan och gapade och skrek och tyckte att jag skulle bära henne till toa för hon var kissnödig. Eller inte!!!! Jätteskönt kl 04 när man la sig 02 :-/ nå jag gick upp 06:30 så jag fick ju sova ett par timmar till iaf
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-28 12:15:21 följande:

Kan byta bort han mot något stillsamare,
    Du kan få en rottis som sover på sin plats större delen av dygnet som man får kliva över halva dagarna. Eller ett gossedjur.
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-28 16:04:51 följande:

Tar helst ett gosedjur, har redan 45kg jämthund som ligger ivägen halva dagarna. smile2.gif
    Nå så får det bli
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!