Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-03-26 22:03:28 följande:
    Seså, Häckis! *klappar lite försiktigt*
    Hjärta

Får fan ta en kopp kaffe och rota runt i skåpen och se om det finns någon choklad. Men med dagens tur så finns det säkert ingen förutom den på 90% och den var ingen höjdare att äta som den är får jag erkänna.

Cappuccino kanske är godare, ja så får det bli och några avsnitt arrow. Jo och så har jag en sjuk unge också som hade 38,5 i feber i eftermiddags, nu innan sängen kl 21 hade hon 37,6. Hon kommer dock garanterat vakna under natten med högre än så och närmar hon sig 39 så spyr hon och denna mamman har spyfobi. Ser fram emot natten med ehhhh ingen som helst längtan iaf!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    läppar skrev 2014-03-27 00:33:08 följande:
    Bitar av den chokladen, och så apelsinbitar o vispad grädde................................mmm..............................

(o lite apelsinlikör......mmm......får stånd nu.....)

Du får gärna servera ditt stånd ihop med vispad grädde och choklad om du vill
  • HäckHäxan
    Youker skrev 2014-03-26 23:39:49 följande:

Sitter och tänker på tjejen jag träffat via HP helt nyligen! Vi har träffats ett par gånger och senast i kväll var hon här en stund och vi hamnade bla i en soffa och kysstes länge och passionerat smile1.gif Vi har inte legat än men det kommer med rätt stor säkerhet inträffa inom en någorlunda snar framtid! smile1.gif Oj, jag längtar så mycket till när vi kommer ligga tätt hopslingrade utan kläder och ta detta hela vägen! Ska försöka sova nu! smile5.gif

Och dig är jag också avundsjuk på. Fan jag vill med ligga och hångla och kramas i en soffa. <3 mysigt juh <3

Sov gott och lycka till
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-26 23:42:58 följande:
    När du skriver om dina djur, så kommer jag alltid att tänka på karaktärerna ur Röde Orm. Fast självaste Orm Tostesson är nog du smile2.gif
    Ha ha vet inte riktigt hur jag skall ta det där. Får återkomma

Crazy pet lady önskar god natt = lägga sig i sängen och läsa 50 nyanser. Nästan samma sak
  • HäckHäxan
    Youker skrev 2014-03-27 08:53:11 följande:

Du ser ju bra ut och verkar ha en härlig personlighet av det man ser här på forumet! Du kan väl knappast ha några problem att hitta någon att hångla med?! Själv hoppas jag dagen går snabbt! Vi ska nämligen träffas igen i kväll smile5.gif Jag är inte så ung men i dag känner jag mej som en tjugoåring igen smile1.gif
    Naw mys mys mys, gulligt också. Kom och tänka på min mamma när hon var 40 så träffade hon sin man. Och jisses hon förvandlades till en yr tonåring och var vimsig och som jag skrattade. Hon var såå söt och det var så underbart att se henne sådan.

Tack för dina rara ord man vill ju gärna känna det där pirret också med den man tänka ligga och hångla med på soffan.

Hoppas ni får en superduper kväll <3
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-27 11:58:13 följande:

Denna fick mig att nästa spruta ut kaffe över hela köket.. Har så låg humor idag.. Allt är roligt! *Begynnande feber OCH PMS*

smile2.gifphpgxQSej12096.jpg

Gah ha ha ha
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-27 12:57:13 följande:

Oh en tråd där de snackas sex och en massa annat verka som en tråd för mig att hänga i, tills jag kom på att det lär dröja ett tag innan jag har sex igen!

Välkommen in alla bidrag mottages

Dravel framför allt. Då sex även här lyser med sin frånvaro :-/
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-03-27 13:14:17 följande:

Kan man inte bara få spy lite allmänt här? Avslutade precis ett samtal med kundtjänst till ett företag där jag sagt upp mig som kund, ett antal gånger, för att sedan få en påminnelseavgift för en tidigare försenad faktura, en månad senare. Mitt i månaden. Som jag betalade in nu den 25e och som jag fick inkassokrav på idag. På frågan om de inte bara kan stoppa inkassokravet på den eftersläntande påminnelseavgiften lite hyggligt sådär eftersom jag ändå betalat en tjänstjävel jag sagt upp upprepade gånger, så behöver handläggare "kolla upp saken" och återkomma imorgon... Skrikandes Kräks

It takes a fool to remain sane
    Åh vad roligt, inte!!! Jag fick fakturor i ett halvår efter att jag sagt upp ett abonnemang hos glocalnet. Frågade många gånger jur. Jag kan få räkningar på 2000-3000 när kortet ligger i köksskåpet och inte använda. Fick aldrig svar på det dock. :-/
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-03-27 17:51:23 följande:

Faktiskt inte. Men ett bredbandsbolag! Solig
    Anonym (cem) skrev 2014-03-27 16:27:11 följande:

Vi kan prata om dina fakturor och allt annat som distraherar mig att tänka på sex.
    Utmärkt! Jag har en hel del osexigt att dela med mig av. Glassbilen körde förbi oss idag så jag och mina grannar ringde hit den igen. En båtglass?smile3.gif Du har inte funderat på att spärra kortet eller så..? Drömmer

It takes a fool to remain sane
    Jag sa upp det fyra gånger. Två muntligt och två skriftligt. Efter jag skickat in den sista skriftliga så ringde jag dem samma dag och sa att detta samtals spelas in som bevis upprepade uppsägningen ordagrant och förklarade att en skriftlig var på väg med exakt samma ord och att advokat dras in om det inte blir stopp nu! Då blev det stopp.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!