Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-03-25 15:40:03 följande:

Min nalle älskar våfflor. Man kan se tydligt att hans små öron spetsas när det ordet nämns.

Kan tänka mig att fixa fler våfflor bara för att göra nalle mätt och glad ??

Om du följer med så kan jag tänka mig att steka dom endast iförd i förkläde med rumpan bar
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-25 15:42:35 följande:
    Det kör jag till barnen.. Skälv ska jag göra avokadoröra samt räk-och romröra på våfflorna... smile2.gif
    Tänkte på de förut att man borde kunna äta dom matigare så som man kan med pannkakor.

Tar gärna recept på rörorna.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 15:31:25 följande:

Underbara Häckis! Du har tänkt på allt. *hjärta*

Ibland är knoppen på on
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 19:57:41 följande:
    Ambidexter?
    Det är jag

Eller jag var innan min vänster arm bestämde sig för att göra sönder sina nerver. Så nu använder jag inte bägge pga att känsel är nedsatt i vänster. Men förr använde jag bägge och skrev med vänstern också inte lika bra som med högern dock. Men jag stickar som en vänsterhänt för mormor lärde mig och hon är vänsterhänt.
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-03-25 20:16:49 följande:
    Nu kan inte jag sticka, men blir det räta maskor i stället för aviga när man stickar vänsterhänt då?
    Nej det blir samma och man kan sticka bägge. Men jag glömmer alltid av hur man gör ena och får gå till mormor som får visa mig om och om igen

Fast de är svårt att sticka när vänsterarmen är som den är. Helt ärligt är det jävligt många saker som är svårare :-/ kanske var jag bortskämd innan med funktionen i båda. Men nu är den anskrämligt svag när den inte används. Om det skall göras experiment på hur man lagar trasiga nerver eller får dom att återbilda sig så räcker jag upp en hand som försökskanin.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 20:45:57 följande:

När vi blir sambos, Häckis och Gilmore, så kräver jag att vi ska skeda! Annars blir det inget!

Jag är på!!! Äter gärna majoriteten av min mat med sked också. ????
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 20:57:22 följande:
    Cyanid verkar vara populärt
    Ha ha ha upplösningen!
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 21:03:26 följande:
    Hur blev det så?
    Låter förjäkligt. Jag hade inte klarat mig en dag utan båda händerna.
    Ja om jag visste. Opererades när jag var 22 för nerven satt fastklämd i armbågen. Läkaren sa då att den är skadad men vi får inte döma ut den fören du opererats i handleden och axeln. Jag var 22 och tyckte typ va fan orka bråka med skiten.

Men iaf i sensommar var jag på Sahlgrenska i Gbg och de kan fyndigt kolla upp nerverna utan att operera, massa pluppar med ström i och så mäter de nervernas reaktion i bägge armar i h jämför osv och det är helt enkelt trasigt. Läkaren på VC förklarade det så lustigt. Han sa om du har en lampa med sladd och du klipper av kabeln vid stick kontakten, vid knappen eller uppe vid lampan så är den lik förbaskat trasig och fungerar inte. Så är det med nerverna i din arm. Oavsett vart de är trasiga så är de trasiga helt enkelt. Jag tror jag gjort för tunga lyft när jag jobbade som personlig assistent, hade jag fattat att den var klämd och sökt hjälp så kanske den inte blivit permanent skadad. Fast läkaren sa ju ändå när jag var 22 att den var permanent skadad.

Jag kan använda den. Men jag har inte full känsel och utan känsel på påverkas motoriken. Främst i fingrarna har jag sämre känsel. Det känns hela tiden som när en fot eller så sover. Den där stumma känslan man har på huden och inuti innan man ändrar ställning så blodet flyter fritt igen.

Sen släpper den bara ibland så jag litar inte på den. Jag tappade en bebis för armen bara ryckte till och släppte taget. Det var därför jag sökte läkarvård för jag blev skrämd. Fick fångat upp henne med högern och ingen skada skedd. Men jag blev väldigt rädd. Vågade aldrig bära Freja på vänster höft nån längre stund.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 21:31:13 följande:
    Ni måste skicka bilder på inredningen.
    Föreställer mig en liten sådan där chick enpersonshammock i läder som hänger från taket och mörkröda sammetsdraperier och speglar tom i taket. 
    Åh Gud jag fick en Flashback. lädergunga som hängde i kedjor från taket. Nåja nåja länge sen och det var roligt just då iaf.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 21:34:33 följande:

Knall: Skulle vi aaaaaaldrig... O:)

Nä aldrig!!!

Jag tänker gå i celibat igen eller alltså jag överväger det moget. Till mitten på april skall ha funderat klart.

Fick för övrigt ett telefonsamtal från min Fd kk idag där han bad om ursäkt gör att han var ett jävla arsle. Blev lite ställd faktiskt. Han sa nått om att hälsa på och jag sa hell no. Vi är inte vänner och det finns inget vettigt skäl till att du ska hälsa på mig punkt och slut.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!