• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-07-03 20:26:48 följande:

Aniiee, kan du förklara skillnaden på stavelse och mora är du snäll, du är garanterat bättre på det än jag.
    What she said....
    Brunhilde skrev 2014-07-03 20:34:39 följande:
    Teckenljud precis i mandarin, men hur översätter man det till svenskan, förutom i stavelser...
    Och jag håller med, hur ska man översätta om inte i stavelser?
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 20:49:36 följande:
    Undviker trådarna, det lilla jag läst låter det som en blivande rättshaverist/konspirationsteoretiker. Alla argument verkar endast vara baserade på att rätten till att leva ett fullgott liv tagits från honom av någon illasinnad massa. I detta fallet kvinnor...
    Agreed. Faktiskt. Svarade honom lite i början, men det verkar inte vara någon idé. Lite som Ella..... fast bitter.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-03 20:54:09 följande:

Det har varit ganska mycket om stökiga björnar i media på sistone.

Nu har svt även gjort ett program som heter "Bråkiga Björnar och bin".

Nallen känner sig kränkt över hur björnar porträtteras i media. Han menar att folk kan få en bild av björnar som är felaktig. "De flesta av oss är väldigt snälla och skötsamma" menar nallen.

Stackars Nalle. Jag tycker du ska gå till bibblan och låna "Lillebror och Nalle" istället och läsa. Eller "Lilla Björn och Lilla Tiger".
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 21:06:24 följande:

Holy crap! "Råkade" titta i en annan tråd och jäklar vilken kropp! Gillar egentligen inte bildsköna typer, men den fick faktiskt snålvattnet att drypa... Svimmar lite.

"Råkade", var det.... =P
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-03 21:08:56 följande:
    Innehåller de böckerna mer positiva skildringar av björnar?
    Absolut =) Det är snälla, bra björnar som tröstar människor när de är ledsna och lär tigrar att gå över gatan.

"Lilla Björn vet hur man gör; man ska alltid se sig för!" (Lilla Björn och Lilla Tiger går över vägen)
  • Aniiee

Tror fan att mitt nästa skrivprojekt ska handla om en poet..... Felet är bara att jag börjar få slut på namn......

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 21:34:31 följande:
    Läs in dig på William Blake! Skulle älska hans liv och verk i mangaform!
    Får väl ge den idén till någon som tecknar manga =P
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-03 21:37:18 följande:

">Vince Urbank
    är en kille som många brukar tycka ser bra ut.
    Den länken funka inte =/
  • Aniiee
    Karlfn skrev 2014-07-03 21:39:21 följande:
    Ledsen om det blev ett långt utlägg - även om det inte går under rubriken "sex" tänkte jag att det ändå kvalificerade sig under "dravel" :)

Helt klart! Well done! Sånt där som jag är så dålig på, förklaringar..... Bra att du finns här och täcker upp Solig
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 22:04:31 följande:
    Är helt övertygad om att hans dikter fungerar som inspiration till hentai med. Try it.
    Säkert. Min poäng var att jag inte kan rita en streckgubbe under pistolhot. Om någon skulle hota mig med att antingen rita en streckgubbe eller dö så är jag död. På riktigt. Helt utan överdrift.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!