-
Får du frukost på sängen? Vilken lyx. Nu blir jag avis.....Brunhilde skrev 2014-07-03 13:58:38 följande:Uh, det låter giftigt. Frukost... Har inte ens börjat fundera i de banorna än. Inte hungrig förrens låååångt efter jag vaknat (om jag nu inte råkar bli serverad frukost på sängen )
-
Veckans sista speltrailer nedladdad. Nu ska jag bara betygsätta dem också...... Tur att trailers inte är långa...
-
Misstycka? Nä, bättre att anlägga harem.......Monte skrev 2014-07-03 14:23:53 följande:Let's get married.
Såvida inte någon här misstycker. -
Yes, pleaseHäckHäxan skrev 2014-07-03 14:42:02 följande:Jag tror på harem hade velat ha ett med blandade kön, gärna ett par she-Male också.
Jepp perverterad som få minsann!!!
Nu skall jag fortsätta lyssna på Elle King My neck, My back för miljonte gången i rad typ. Jag älskar den vilket i sin tur betyder att jag älskar DW som la ut den i tråden då. Vill ha mer och mer och mer sån skön musik. Är så nice att gå på Ica med det i lurarna och småle för mig själv.... -
Ouch!Brunhilde skrev 2014-07-03 14:50:32 följande:Den låten hade jag missat. Men nu har både jag och alla mina grannar hört den. Kanske inte skulle spelat den med högsta volym och hötalarsystemet igång när man har dörren ut till trädgården öppen. I'm flabbergasted
-
Nu har jag skrivit samma ord så många gånger på kort tid att jag inte längre kan stava det......
-
Kanske detBrunhilde skrev 2014-07-03 15:19:56 följande:Fast de kanske behövde bli lite piggare i bären...
-
VajertSmecker skrev 2014-07-03 15:46:38 följande:
Dagens dikt:
Rosor är röda
Violer är blå
Håll käften din idiot
Dagens haiku:
Tystnad ?
Körsbärsblom
fyller din mun
-
Fråga: Varför får man inte tycka att det är jobbigt att ens föräldrar blir gamla? ( inte i siffror då, utan att de blir "dåliga", som ju nästan alla blir nån gång mellan 60 och 120....)
-
Alltså.... ursäkta mig, men han den där som skriver en massa trådar om hur han inte får ligga och han är en loser och kvinnor vill inte ha losers osv.....
Jag insåg just han han låter väldigt mycket som Elliot Roger...... Det låter nästan exakt som Rodgers "manifest", vilket är scary....
Eller så är han ett inspirerat troll...