Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

gilmore skrev 2014-03-23 21:22:14 följande:
    Jaa vi har varandra! HjärtaHjärta

Du har så rätt, min vinnande personlighet charmar många konstigt nog. Även snygga (och unga!) killar.
    Mina barn ska åka iväg 1,5 vecka med deras pappa så jag ska passa på att hångla då Drömmer
    Oh la la go go go hångla tills du får kramp i tunga and more!!!! Ät lammkött!!! he he

Jag blev bjuden till Spanien i torsdags natt. Fick Tele på natten av en kompis vars svåger egentligen ville prata med mig efter att ha sett mig på Facebook på kompisens sida. Lite roligt, ganska sött och rolig kille, pratade en bra stund i luren. Nå nu är han i Spanien iaf och jag är i Sverige. Fick sms på morran att om jag ångrar mig och vill åka ner så skulle jag hojta typ. Förklarade att vill vill jag men kan kan jag inte. Ibland vill jag inte ha husdjur. Barnvakt är enklare att fixa.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-24 14:52:45 följande:
    Jag har sagt till mannen att om fanskapet gör henne illa så är det jag som slår ihjäl äcklet så att barnen har en förälder kvar.

Men hon är tuff och stark, känner hon sig det minsta hotad så har hon en väska packad och kan dra..

Han är väl för feg egentligen, men i.o.m att han super värre än en svamp så vet man ju aldrig..

I natt krossade han en lampa för att hon vägrade ligga med honom...
    Men va fan!!! Ge honom till mig så skall jag knulla honom brutalt analt med den trasiga lampan. När jag är klart skall jag trycka upp en glödlampa i röven på honom och peta på den med något hårt så den spricker där inne i honom!!!
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 21:49:26 följande:

Hm, har ni tänkt igenom det där med samboskap riktigt ordentligt?
    Ibland är det jäkligt skönt att ha huset för sig själv. Inte någon som bråkar om vilken film vi ska se, inga måsten öht.

Jag bråkar inte. Jag bestämmer så kan de känna sig trygga med att inte behöva tänka på sånt.

Stort hus gemensamt umgänges/vardagsrum. Sen har ju alla eget rum och kan således ha egen tv där = mindre friktion.

Annars hållet jag med dig om att får vara själv och inga måsten. Men man kan leva utan måsten även in man är två, man tar sig dagar när man skiter i allt och bara är helt enkelt. Gällande att vara själv så handlar det väl mest om att man kan ha olika behov. Jag är gärna hemma själv eller intar sovrummet en hel dag och läser böcker i fred, min egentid.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 00:06:06 följande:
    Jag är säker på att det står en hel hop med folk i kö och trånar efter att bli dina utvalda sambos, med trånande blickar och med glädje lägga alla beslut i dina händer. Tror tom att den värsta astmatikern skulle stå ut med bärsärkar-harar, glupska jättehundar och katter med sylvassa klor, bara de fick bo med Häckis. smile1.gif
    Ha ha ha eller inte.

Fast det hade inte varit dumt att ha en med flinka händer. Kanske är jag som skall lägga mitt liv i någon annans händer....

Glupsk hund är baske mig en bra beskrivning. Hon har startat dagen med att snatta typ 5 päron i en ask och käkat upp. En katten snor konstant hundens korg och kaninen ligger och softar på golvet.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 11:56:03 följande:

Det är våffeldagen idag!DrömmerKaffe

På riktigt? Då blir det fan våfflor till middag här?
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-25 12:08:23 följande:
    På riktigt! Kom på det nu och "middagen" är räddad.

På våffeldagen finns det inte en chans att jag tänker leva på misosoppa och två ägg. Våfflor med grädde och sylt får det bliDrömmer
    Amen på den!

Jag gör tyvärr bara våfflor en gång om året. Skall baske mig kolla upp om det finns något matigare recept så kan man kanske göra nyttigare våfflor
  • HäckHäxan

Frasvåfflor blir det här!

Fjärilen inte vara ledsen när vi blir sambos så har jag ett dubbeljärn som gör fyra hjärtan.

INTE fem, det SKALL vara fyra, symmetriskt och enkelt och det tog lång tid att hitta de jävla våffeljärnet och det var inte gratis heller direkt. Men jag är NÖJD och mår bra

• HäckHäxan

Blev fem våfflor kvar bara att hugga in.

Mätt som en gnu är jag!!! Till nästa år ska jag komma ihåg att bara göra hälften av smeten.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!