Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

gilmore skrev 2014-03-22 22:59:18 följande:
    Vi är så lika att det är sjukt! Det är som allt jag har att säga för jag känner igen mig i ungefär allt du skrivit.
    (Förutom det att du fick mysa runt i badhuset FUSK!)

Hjärta
    Älskade fru vi kommer få ett långt och lyckligt liv ihop ?? *skål*

Jobbade ideellt både i badhuset och på gymmet som instruktör så jag förtjänade fan att få kvitta mina pass med att ha badhuset på kvällstid alternativt betala en struntsumma. Vi hyrde det hela familjen också då och då 7 barn päron lite kusiner och vänner. Roliga kvällar, fina minnen.
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-22 23:02:55 följande:

Heh förresten, vad gör jag denna lördag?

Jo jag kollar på live stream från ett akvarium med hajar. Jag har kollat på det i snart en timme..

Hey!! Är det där ens nästan hälsosamt? Att glo på hajar alltså....

Jag tjuvröker!!!! Så jävla kasst!! Och drar ut på att läsa de sista sidorna i 50 nyanser av honom boken. Ingen jävel där jag bor verkar ha del två att låna ut. *snyft*
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 23:14:40 följande:
    Oh my, nu har du verkligen tappat ansiktet och hur ska du reparera din image som stenhård manslukerska smile3.gif

Tror du klarar dig och att om man inte öppnar upp lite, får man inte så jäkla mycket tillbaka heller. Hjärta 
    Määh käften va fan

Öppnar lite.... Jag borde erkänt saker från start. Istället var jag avståndstagande och skraj och erkände inget alls. Ja mitt vanliga idiotiska jag helt enkelt. Tycker ändå han borde förstått ( ja män skall kunna förstå utan att man talar med dom, tankeläsaren för fan )

Nä men lite allvar han reda på mer om mig än någon annan vet om och rubbade mina cirklar en del och de sa jag. Han vet att han vet saker som ingen annan vet och jag vet att de sakerna är i tryggt förvar. Märkligt nog litade jag på honom rakt av bara sådär. Riktigt underligt. Ibland undrar jag om han lurade ur mig saker och jag svarade innan jag fattade vad jag egentligen svarade på.
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-22 23:35:30 följande:
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 23:17:07 följande:Hey!! Är det där ens nästan hälsosamt? Att glo på hajar alltså....

Jag tjuvröker!!!! Så jävla kasst!! Och drar ut på att läsa de sista sidorna i 50 nyanser av honom boken. Ingen jävel där jag bor verkar ha del två att låna ut. *snyft*

Du måste vänja dig vid såna här saker, jag älskar hajar. Och dinosaurier. Jag tittar Jurassic Park väldigt ofta Hjärta

Så ja det är jävligt hälsosamt, mysigt dessutom. När jag slog igång det trodde jag att det var min mage som började leva om men det var bara ljudet från akvariet. Åh vilka fantastiska varelser Kyss
    Vänjer mig. Du kan titta och jag kan ligga bredvid och blinda och lyssna på ljudet till akvarierna och njuta av nuet. Har dock gärna ögonen öppna till jurassic park.

Jag älskar tåstrumpor!! Vänj dig
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-03-23 01:23:18 följande:
    Så kan det vara. Ofta är det nog lite av båda. Det är en chimär men den faktiska personen skiner nog igenom en hel hel del.
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:54:55 följande:Att blotta sitt innersta är en förutsättning för förälskelsefasen. 
    Kanske det. Ibland är det svårt att skilja på kärlek och fascination.
    Är man ärligt skiner man nog igenom en hel del. Personligen är jag nog lättare att få ett hum om när man skriver med mig än när man talar med mig. Vissa saker har jag helt enkelt för svårt att tala om. Tror många här inne har ett rätt bra hum om mig för det är ingen större skillnad på mig här och mig irl. Om vi bortser från att det jag skrivit här inne idag skulle jag aldrig sagt högt irl.

Gällande att skilja på kärlek och på fascination så beror det ju helt på hur man definierat kärlek tänker jag. Att det kan vara svårt att skilja förälskelse och fascination köper jag, kanske även att vara kär och fascination. Men för mig är kärlek att älska någon och det går för min del bara inte att missta för fascination däremot kan man ju lida av bägge "åkommorna" samtidigt
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 02:18:19 följande:
    En kåt men lat Nigella? smile2.gif (det var utlåtandet jag fick för några dagar sedan iaf)
    Nigella mmmmhon är så jävla vacker eller helt ärligt tycker jag hon var vackrare när hon var rundare.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 10:12:46 följande:
    Nordkorea it is.

Det är allmänt känt att asiater har mindre kukar än oss i väst. Jag kommer, av Damerna, anses vara synnerligen väl utrustad i Nordkorea. 

Inget ont utan att det har nåt gott med sig.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Hahaha i really do löv ya know and then.

<3
  • HäckHäxan

Howdy

Överlevde!!! lyckades till och med konversera med två andra nakna kvinnor och är helt säker på att det verkade naturligt. Kanske inte är en så dum skådis ändå när jag måste. :-/

Fan vad jag vill ha körkort. Just nu känner jag att jag nästan skulle göra vad som helst för att kunna ta mitt jävla körkort. Men men någon gång i framtiden eller nästa livstid typ.

Och ännu ingen jävel som har bok nr två på 50 nyanser. Avskyr när folk säger att de har och sen på två dygn inte ens kollat efter den!!! Morr va fan! Jag är lässugen ju.

• HäckHäxan

Lite trött e jag allt. Men solen skiner och ongen sprang till grannen när hon såg grabbarna leka i trädgården.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!