• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-06-16 00:48:23 följande:
    Har du dessutom lampor med varmare ljus så blir även ljuset mysigt och inte så hårt.

Nice med alla modeller av glödlampor som finns nu.

Jag har lyckats köpa ett lysrör med nått mjukt gulaktig sken kanske inte riktigt vad jag ville ha i badrummet hahaha men va fan hur ofta är man där liksom.
    Men inte varmt ljus i badrummet! Då ser du ju inte ordentligt när du sminkar dig
    4000-6500 Kelvin i badrum. *useless knowledge*
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-16 01:30:45 följande:
    Hahha tur jag inte sminkar mig då smile1.gif eller jo ibland kanske 2 gånger i månaden eller nått sånt haha

Tanken var dock skarpt ljus tog ju bara ett rör och gick hem typ. Dumt att läsa på den liksom hahha
    Hm, jag har aldrig riktigt förstått varför man ska göra det i badrummet. Jag gör det lite var som helst, lite där jag hittar en spegel och där jag råkar vara just då.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-06-16 01:38:07 följande:
    Kompisen gör det i bilen skrattar åt det varje morgon när vi åker med barnen till skolan haha.
    Men hur klarar hon av att köra? Händerna är ju liksom väldigt upptagna.
  • Brunhilde

*argh* måste sluta kolla alla matsidor sent på kvällen. Nu hittade jag en fantastisk jalapeño cheddar dip. Tur att jag har en mindre ostdisk hemma. Nulla caena sine caseum

• Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-06-16 14:04:31 följande:
    Equilibriums nya album har ju också kommit.
    " target="_blank">

Nallen verkar vara ganska yr i huvudet efter att ha headbangat hela förmiddagen.

Imponerad över att Nallen klarar att headbanga en hel förmiddag. Själv klarar jag högst ett par låtar nu för tiden. Annat var det förr Drömmer
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-06-16 14:15:27 följande:
    Jag kanske skulle använt en annan smiley smile5.gif jag skojade lite, tror inte den är för mig egentligen

Kul smile1.gif Tack för tipsen.

För mycket romantik kanske?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-16 14:28:47 följande:
    Tungan ute Tror inte Junjou är för dig heller isf...... Death Note däremot är för ALLA
    För mycket s e x, tror jag på....... av det b ö g p o r r i g a slaget.......

Men! Nu måste jag ju se den. Skrikandes Jag som skulle vara duktig idag och typ endast göra övermogna saker.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-16 14:41:25 följande:
    Haha, nja, tror inte det skulle vara så intressant. Dessutom tror jag inte det skulle funka.
    Kan ju bli lite enformigt. Se folk som sitter vid datorn hela tiden Obestämd
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-16 14:48:34 följande:
    Eller hur. Så kul är det inte att titta på folk som sitter vid en dator.
    Fast någon gång måste väl alla ta en paus och jag hade i många fall velat se vem personen bakom nicket är. Vissa människor väcker ens nyfikenhet på gott och ont.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!