• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-06-12 02:21:57 följande:
    Gört!!!!

Har ett sånt dör förkläde som man liksom knäpper helt runt om ala Old school. Inte för att jag lagar mer mat för det eller har vett på att ta på den för att skydda kläderna när jag väl för det. Men ändå!!!!! smile2.gif

Taskigt om de inte ingår, nått kul måste man ju få ha när man städat. Knapra piller låter lika vettig som ehh balja vin när man lagar mat...., fast jag väljer nog vinet alla dagar i veckan då smile1.gif
    Ingen städrock införskaffad, men å andra sidan städar jag inte heller.

Piller verkar så jobbigt. Vin gillar jag det ska vara rött och runt, lite som vissa tycker om sina kvinnor, fast det är nog mest vin som blir bättre med åren... Obestämd
  • Brunhilde
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-13 00:01:25 följande:
    Har aldrig hört honom förr, en ny favorit. Tack!
    Det här är en av de vackraste jag vet:

• Brunhilde
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-13 00:01:25 följande:
    Har aldrig hört honom förr, en ny favorit. Tack!
    Och den här Gråter

Nu kan jag hålla på hela natten Skäms
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-13 00:10:10 följande:
    Obestämd

Se Click. Det funkar alltid för mig när jag är lite blå. Är jag mycket blå tittar jag på Fuyu no semi och gråter en skvätt.
    Jag har aldrig riktigt fallit för anime/manga-scenen. Vet inte riktigt varför, men på något sätt har det inte riktigt fastnat. Jag kanske är för gammal Obestämd, men då skulle jag ju inte gilla hälften av alla de andra grejerna jag faktiskt verkligen gillar. 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-13 00:37:25 följande:
    =P 
    Click är en dramakomedi med Adam Sandler. I princip den enda sandlerfilmen jag gillar =)

Men Fuyu no semi är anime, en av de bästa någonsin (inte bara jag som säger det, utan det verkar vara allmänt faktum) om två unga generaler på varsin sida av ett krig som varit kära i varandra sedan innan kriget osv, osv.....

Jag gissar att de som inte tycker om animé bara har kommit i kontakt med genrer de inte trivs med. Det är lite som att säga "jag tycker inte om mat/musik/film/böcker/whatever....". ALLA tycker om NÅGON slags mat/musik/ film/böcker/anime/whatever. Det är min teori.
    Jag tycker ju inte om mat/musik/film, eller nu ljugade jag visst Skäms Klart jag gör och du har säkert rätt.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-13 01:12:18 följande:
    Solig

Bra musik du har helatiden =P JAg har bara konstig musik. Nu lyssnar jag på Fiddler on the Roof
    Fast jag antar att du gillar lite konstig musik
    Försöker komma på något konstigt jag gillar, men allt jag gillar är helt vanligt Obestämd
    Precis lika jävla unik som alla andra Gråter
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-13 01:35:14 följande:
    Oh, yes! Jag gillar musikaler och VK och J-rock, och J- och K-pop och sånna där konstigheter.

Jag är övertygad om att du tycker om NÅNTING konstigt. Det gör alla. De bara vet inte om det själva.

Jag ska göra en spellista med mina favoritmusikallåtar på spotify, tror jag...... Kanske ska härma Paw och göra en Best och en Worst-lista......

Här:
    ">Gackt
    som sjunger om hur han vill ha mer än vaniljsex.......

">Gazette
    som sjunger om förlorad kärlek och sånt dravel.....

">Kalafina
    som sjunger om död och kärlek och sånt.....

">Noria
    sjunger också om sånt....
    Och så lite lättsamt
    ">Fiddler on the roof
    .....
    Nä, faktiskt inte. Kan inte komma på en enda sak som inte delas av många och därmed måste ses som normalt. Inget som är helt unikt, kanske själva kombinationen, men jag är ganska säker på att ett ganska stort antal delar den med.

Nope, I'm a plain Jane
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-13 02:11:43 följande:
    Hey, everyone likes vanilla,,,,, you don't have to be triple chocolate,  coffee, berry, mango rocky road.....
    Ja, jag är aldrig ensam på en konsert, film jag längtat efter eller ens ensam om att se tv-serier jag gillar eller ensam om att läsa de böcker jag läser, det finns tom de som säger att de har samma favoriträtter, aldrig får man vara unik Skrikandes
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-06-13 02:21:59 följande:
    Ja, jag är aldrig ensam på en konsert, film jag längtat efter eller ens ensam om att se tv-serier jag gillar eller ensam om att läsa de böcker jag läser, det finns tom de som säger att de har samma favoriträtter, aldrig får man vara unik Skrikandes
    Nä, nu ska jag knyta mig och det ska jag göra alldeles mol alena. Det kanske finns hopp ändå
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!