HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:04:20 följande:
ahha de är väldigt rara och vackra, faktiskt, jag älskar dom djupt. Men jag är allergiskt mot dem.
Har ingen plan på att placera om dem egentligen, Freja kommer döda mig om hennes katt måste flytta. Men de sista veckorna så har jag nyst mer och ögonen kliar lite, något de inte gjort innan. Skall testa köra dubbeldos allergitabletter och se om det gör någon skillnad, får ändå köra dubbel över sommaren för alla jävla getingar så jag slipper dö en plågsam död.
Jag skulle ingen hund ha mer efter jag tog bort min gamla, men vips så kastade mormor in sin hund här och sen brann min kusin inne och dog så hans hund hamnade också här. Men efter att mormors hund senare började försöka äta upp rottweilern hela tiden, så fick den lilla mormors hund flytta till syrran och fröken rottis är kvar här. Nått coolare i hundväg får man söka länge efter hon gör inte många knop den, är som en bunke långfil, ligger på sin plats och stensover för det mesta. Man kan dock dra igång henne om man vill. Men hon är otroligt lugn och sansad inne.
Jag skall inga fler djur ha. Jag måste någon gång i mitt liv få vara fri att göra saker, det har jag inte varit någonsin, jo från slutet av dec 98 till slutet av augusti 99, då köpte jag hund, som jag inte skulle behålla men inte vågade lämna hos gubbfan som sparkade ner sin grannes hund från trappan, ( de var han som ägde hunden jag köpte ) jag bara gav honom pengarna och tog hunden och gick med tanken att placera om honom, men han blev kvar hos mig till 07 så
Canis meus id comedit
Fy fan, vet att man kan ta några sprutor mot den allergin också...?
Jag skulle inte kunna leva utan djur!
Beklagar! Men fint av dig att ta hand om vovven