• SAD

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:17:19 följande:
    Du kan få mina två om du har en önskan om fler......

Då behöver jag bara hitta ett nytt hem åt hund och kanin, fast kanin kan egentligen redan flytta och hunden är 5 år i år och lever väl inte så länge till.....
    Canis meus id comedit
    Ja ge mig dom!!

Vill gärna ha en hund men känner att det inte är läge för det nu.

Vrf hitta nya hem till dom?
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:04:20 följande:
    ahha de är väldigt rara och vackra, faktiskt, jag älskar dom djupt. Men jag är allergiskt mot dem.
    Har ingen plan på att placera om dem egentligen, Freja kommer döda mig om hennes katt måste flytta. Men de sista veckorna så har jag nyst mer och ögonen kliar lite, något de inte gjort innan. Skall testa köra dubbeldos allergitabletter och se om det gör någon skillnad, får ändå köra dubbel över sommaren för alla jävla getingar så jag slipper dö en plågsam död.

Jag skulle ingen hund ha mer efter jag tog bort min gamla, men vips så kastade mormor in sin hund här och sen brann min kusin inne och dog så hans hund hamnade också här. Men efter att mormors hund senare började försöka äta upp rottweilern hela tiden, så fick den lilla mormors hund flytta till syrran och fröken rottis är kvar här. Nått coolare i hundväg får man söka länge efter hon gör inte många knop den, är som en bunke långfil, ligger på sin plats och stensover för det mesta. Man kan dock dra igång henne om man vill. Men hon är otroligt lugn och sansad inne.

Jag skall inga fler djur ha. Jag måste någon gång i mitt liv få vara fri att göra saker, det har jag inte varit någonsin, jo från slutet av dec 98 till slutet av augusti 99, då köpte jag hund, som jag inte skulle behålla men inte vågade lämna hos gubbfan som sparkade ner sin grannes hund från trappan, ( de var han som ägde hunden jag köpte ) jag bara gav honom pengarna och tog hunden och gick med tanken att placera om honom, men han blev kvar hos mig till 07 så smile2.gif
    Canis meus id comedit
    Fy fan, vet att man kan ta några sprutor mot den allergin också...?

Jag skulle inte kunna leva utan djur!

Beklagar! Men fint av dig att ta hand om vovven
  • SAD

Kan man få ont i magen av att blivit knullad hårt i röva? :-/

• SAD
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-08 22:21:53 följande:
    Skitont?
    Du fick mig att skratta högt!
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:55:52 följande:
    Alltså jag har hört det förr!
    Canis meus id comedit
    Seriöst? Fan va skumt! Haha!
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 23:12:23 följande:
    Ja seriöst smile1.gif Alltså folk har ju olika känsliga tarmar, mellanväggar osv.

Jag kan ha asont i magen efter vaginalt sex och det kan hugga till rejält ett tag efter och sitta i en bra stund osv. Kroppar är olika, det skall då gudarna veta smile2.gif Alltså lite som jag inbillar mig att känslan av en kniv rakt i magen känns fast från insidan då, ja nått sånt.
    Canis meus id comedit
    Ja det kanske du har rätt i, då skulle jag inte bett honom knulla mig där idag igen kanske rumpen kanske behöver vila!

Aj fan va ont, kanske ska byta till lite romantiskare sex

Dags att sova! Puss på er alla godingar
  • SAD

Ge mig tips på bra serier tack!

Serier jag sett/följer nu:

Breaking bad

SoA

Desperate housewifes

Criminal minds

HIMYM

Greys

Grimm

Once upon a time

True detectives

Dexter

Private practice

One tree Hill

L word

New girl

Hart of dixie

Ge mig tips nu

• SAD
    MrMom skrev 2014-04-09 08:35:53 följande:

Oj, hinner du verkligen med fler? ;) Black Sails Game of thrones Walking Dead Vikings Girls True Blood Boardwalk Empire

En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
    Klart jag gör, walking dead kollar vi på, men vikings kanske vore nått, är det bra?
  • SAD

Vaknade kl 6 av att ungen häller en flaska babyolja i ansiktet på mig, trevligt...

• SAD
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-09 09:08:16 följande:
    Ähhh kolla på film istället.
    Tror Cheech och Chong skulle passa dig bra.Skrattande
    Jag gillar dom filmerna iaf, men trailers suger så att döma ut dom pga det är ett misstag.
    Kollar mycket film med jag får kolla upp den då, tack

Väntar på att Non-stop ska komma ut så jag kan se den, thriller, verkar skit bra
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!