• SAD

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

FLICKOR: jag har en nyhet att dela med mig, jag har haft turen att bekanta mig med en man på 31 år som verkar vara helskön, och gillar man tatueringar, piercingar och allmänt snygg (dock rakad häckis ) är han rätt man. Jag som är gift kan TYVÄRR inte bekanta mig närmare med honom (damn it) vilket jag annars skulle gjort direkt! Hoppas han hittar hit till denna tråden och bidrar komsi komsi Shpongle!

• SAD

Han har ansiktstatuering bara så ni vet, men verkar såååå lovely! Gah! Kanske jag ska ha honom för mig själv? Haha nä, jag ska få in han i detta forum så någon annan kan få nöjet att... Ja.. Vad ni nu vill.. Inget vaniljsex dock enligt honom

• SAD
    Knall skrev 2014-04-08 17:10:48 följande:
    Tja... Om man söker på erotic tumblr så kommer det upp.. Hmm.. bilder...?Drömmer
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Åh vilka bilder!!! *kåt*
  • SAD
    gilmore skrev 2014-04-08 17:38:38 följande:
    Dör. Få hit honom nu.

[snigelspår]
    Haha, försöker *snigelspårar också*
  • SAD
    Shpongle skrev 2014-04-08 18:06:20 följande:

Hittat hit, så.... vad kan jag stå till tjänst med? ;)

Visa din sexiga nuna
  • SAD
    J a d e d skrev 2014-04-08 18:13:27 följande:

Jag gick precis förbi ett gruppboende för mentalt retarderade vilka i fönstret vrålade "snygging" i min allmänna riktning. Räknas det, eller ska jag dränka mig i choklad genast? smile9.gif

Det räknas! Och du ÄR ju snygg
  • SAD
    Shpongle skrev 2014-04-08 18:18:06 följande:

Självklart sötnos!
    Tumblr-kändis och allt.
    *mmmmm*
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 18:28:29 följande:
    Du kan få nödslakta mig!!

Det är vad man gör med djur utan funktion som inte bidrar. Så då kan man väl göra det med människor också!

Så snälla någon nödslakta mig!!! Fan vad trött jag är på det här. Vill jobba, plugga, gå lärling vad i helvete som helst men inte gå hemma och skräpa!!!
    Då kan han nödslakta mig också, men att göra det med dig vore ett slöseri, du är så underbar på alla sätt och vis!
  • SAD
    Shpongle skrev 2014-04-08 18:31:01 följande:

Det låter så brutalt... vad sägs om att kvävas av min kuk i din hals istället?

så lämnar du jordelivet på bästa möjliga sätt liksom ;)

Visa din mjuka sida istället, pervo!
  • SAD

Släppte precis in en annan katt.. Inte ska väl missen behöva vara ute i regnet

Jävla galna katt-tant jag är då!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!