• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gissa vem som får skriva igen!?  *dansar naken*

Jag lovar att sköta mig den här gången Drömmer

• gilmore
    Forrest skrev 2014-03-13 13:08:00 följande:
    synd.. skötsamma flickor är inte så roliga ;);););)
    Jag är så oskyldig och tänker aldrig på sex, vilket är usch och fy och ska helst vara över så fort som möjligt. Enbart för reproduktion. Oskyldig

*stänger tumblr och tar på trosorna*
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 16:50:15 följande:
    Tänker bryta allt det här snuskandet med en bild jag postade på min bästa väns facebook, enkom för att visa hur mycket jag verkligen älskar honom Hjärta

Joo och min nya pressbild får också komma med!

Tack för den bilden, jag var tvungen att spara den och skicka till en kompis till mig som jag vet uppskattar det Skrattande

Skitsnygg pressbild dessutom! Grr FlörtKyss
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 20:27:09 följande:
    Visst e den grym. Min bästis skrattade så han dog, så nu tävlar vi till och från om vem som hittar den bästa bästis bilden

Åhh tack Kände det var på tiden jag visade baken igen Så folk inte glömmer av hur stor den egentligen faktiskt är.
    Hahaha ja vi får se vad han svarar på bilden sen men jag är rätt säker på att han kommer garva länge!

Mm jag kanske också ska ha arslet som bild. Vet inte om jag vågar det. Får plåga er med halva fejset ett tag till Drömmer
  • gilmore

Alltså jag har såååå många bra gifar att posta här men jag vill kunna fortsätta skriva så jag avstår. Hoppar över till fliken med tumblr istället.. Solig

• gilmore

Mkej måste bara ta med en oförarglig liten bild..

(Jag saknar en kåt-smiley här, vill ha en snigelemoji som på telefonen!)

• gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-15 01:10:49 följande:
    Fyyyy Knall, komma och skryta sådär!!!! *dumma*
    Det är lugnt, du har ju mig här. Snart 10 månader sedan såatte.. Party. Obestämd
  • gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-15 07:30:09 följande:
    Gilmore: Vi får hjälpa varann?!
    Det där var nog bästa förslaget hittills till mig i denna tråd, hur kan jag säga nej till det? Drömmer

Mhm aha I love you James Hjärta
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!