-
Jag menar "now"-bilden, har aldrig sett en zombie som inte är äcklig.Aniiee skrev 2014-08-29 23:44:45 följande:I princip alla Zombiefilmer mellan -65 och -90....Vad lamt. Var tvungen att googla, en romantisk zombiefilm.. Alltså. Haha!Knall skrev 2014-08-29 23:48:25 följande:Warm bodies..
-
För att mina ögon är så fantastiskt vackra! Plus jag är förälskad och går omkring i ett rosa jävla moln med regnbågar och skit..Brunhilde skrev 2014-08-30 00:09:32 följande:Så då glittrar dina ögon alltid. Mina glittrar bara då och då. Recept tack!
-
Nej då, nog har jag sett en del filmer som har funnits långt före 2005. Fast jag vill helst inte se zombiefilmer då jag är livrädd för såna. Även om filmen är dålig så sätter hjärnan igång när det är mörkt, gäller alla läskiga filmer så jag har slutat se sånt. TypAniiee skrev 2014-08-30 00:10:00 följande:Jaha. Jag är så van vid att diskutera zombiefilmer med sånna som aldrig sett en film äldre än anno 2005...... Sorry
-
Jag väljer närhet, intimitet, sex, skratt, mys, knulla, spela tv-spel, knulla, se film, svettas, sex, pizza, knulla, skavsår och pill i håret.HäckHäxan skrev 2014-08-30 00:17:35 följande:
Alltså vad väljer man närhet/ intimitet och sex, själsligt utbyte och värme eller väljer men sex, knulla, käka pizza, svettas, duscha, knulla mer, skavsår bla bla.
Fan jag vet inte ens vad jag har för behov eller vilket av dem jag vill få tillfredsställt för tillfället..
Just för tillfället är behovet efter kelande och pussande väldigt stort. -
TACK! Jag vågar nu erkänna högt på internet att jag är überlöjlig och pirrig (Eller ja, iaf i denna tråd..)Brunhilde skrev 2014-08-30 00:30:09 följande:Åh, gratulerar! Det är du värd, må dina rosa glasögon växa fast
Hade just en diskussion med en väninna som hävdade att varje person endast har en kärlek i livet. I beg to differ!
Endast en kärlek här i livet, låter trist måste jag säga. Jag tror inte på "den rätte" utan det finns tusentals människor som kan vara en partner för livet. -
Ja se på fan, här har jag bestämt mig för att bli en ~friluftsmänniska~ och måste beställa kläder så jag kan vara utomhus och hajka och ta in naturens alla härligheter. Vad har jag gett mig in på?
-
Inte för att jag är sjuksköterska (än) men vad är det för muppar som säger så?Aniiee skrev 2014-09-01 22:32:02 följande:I min värd med, brukar ligga någon stans mellan 36 och 36,2 på kvällen. Och så kommer det sjuksköterskor (särskilt här på FL) som skäller på en när man säger att man har feber vid 37.... "Feber är över 38, innan det KAN man inte må dåligt! Så det så!"
Är en lågtempad så är det självklart att en känner av när det höjs till genomsnittlig temperatur och över, jag själv är varm men det räcker med en höjning på 0,3 grader så mår jag superdåligt. Över 38 så är jag döende på soffan och det är så heeeeemskt synd om mig -
Vill bara flyga förbi på mitt rosa moln och meddela att jag har fått ligga.
-
taquine skrev 2014-09-03 17:56:22 följande:GrattisBrunhilde skrev 2014-09-03 17:57:52 följande:Grattis! Mer sex åt folket! (eller något sådant )Fjäril Vingad skrev 2014-09-03 18:06:11 följande:Men lovely!!! Det var du värd! Hoppas det blir mer av den varan!Aniiee skrev 2014-09-03 18:25:51 följande:Grattis!
Får man vara avundsjuk?
Tack, tack!
Det var efterlängtat och mer blir det, snart hoppas jag. Väldigt bra var det så ja det är helt okej att vara avundsjuk
-
Den där bilden fick mig att skratta orimligt mycket..ludenfot skrev 2014-09-24 17:16:31 följande:
-
Jag är så förbaskat trött, kan ingen klä av mig och släpa mig till sängen för jag orkar knappt röra på mig..
-
Jag borde städa menee.. Nej.
-
Hallååå.. Jag har tråkigt
-
ludenfot skrev 2014-09-28 08:29:33 följande:hahaha :) Ja det är galet bra.. Hoppas bara manuset håller för en fortsättning och inte spårar ur lex Sopranos typ.Hallå, hallå, hallå där! Exakt när tycker ni att det spårade i Sopranos?Brunhilde skrev 2014-09-28 14:34:40 följande:Det spårade rätt bra i Sopranos och en mängd andra långkörare. Den här är ju beroendeframkallande.
-
Pfft, jag vägrar gå med på det. Tyckte inte alls att den spårade. Nog för att vissa saker störde jag mig på genom hela serien men ingen spårningludenfot skrev 2014-09-28 17:30:48 följande:Jadu gilmore. Någonstans i sista säsongen?
-
Ja för självklart är det enda som gör sexet bra och skönt är storleken på den fantastiska KUKEN? det vet ju alla. Har absolut inget med kemi, preferenser, matchning osv osv osv att göra. Nej då. Så länge KUKEN? är över 19 cm så är det skönt.
-
Ser ut som fem stycken EXTREMA ändtarmsprolapser. Härligt.Fjäril Vingad skrev 2014-10-04 21:14:42 följande:
En vän på Fejjan hittar de mest knäppa bilder online...
*dog lite när jag såg denna*
Påminner om en bild jag har sett, en kille med två (fullt utvecklade och fungerande) penisar. Hans prolaps ser ungefär ut så efter en "mjölkning" av prostatan.
Saker jag gör på internet del 53758463.. -
Efter många om och men lyckades jag till slut hitta rätt mailadress kopplat till detta konto, vilken seger. Underbart att denna tråd fortfarande lever :)
-
Tack!
Nu ska jag bara lyckas lista ut varför jag inte får upp smiliesarna och varför det inte går att skicka inlägget om jag klickat på den ikonen. Jisses..