• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-05-05 07:09:27 följande:
    Kära Saida.. Kan du se vart grabben gjort av sina skåpsnycklar, gympashorts, huvtröja, keps och minne?!

*Funderar på att sätta gps-spårning på hela grabben*

Medan pappa skjutsar grabben till skolan så ligger jag kvar i sängen med en febrig och pluttig liten (stor) tjej som är ganska ynklig.. Måtte det inte vara halsfluss!
    Någon Saida är jag inte så jag passar över det till någon annan.

Däremot vet jag att halsfluss inte är roligt, jag hade en hemsk en för 1,5 år sedan med feber och enorma halsmandlar så jag knappt kunde andas. Party.
    Stackaren, ni får ge henne isglass och ladda upp med bra filmer {#emotions_dlg.flower}
  • gilmore

Kvällens godnattsaga till barnen blev lite högläsning ur en Bamsetidning och efter det kollade vi på spermier och befruktning på youtube. Normala familjen Drömmer

• gilmore

Jaha här loggar jag in efter en lång tids frånvaro och allting ser helt annorlunda ut, jag får nästan ett nervöst sammanbrott. vad ska jag göra? Vad ska jag klicka på? Vad fan betyder att man kan följa någon?
    VAD ÄR DET HÄR? *gråter*

• gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-18 21:03:35 följande:
    Jag har ingen aning, surfar med appen just nu.

Ville bara säga att du har varit saknad! *kramas*

TACK! Jag har saknat dig och resten av fruarna också Hjärta

• gilmore
    Aniiee skrev 2014-06-18 21:04:33 följande:
    Nytt från idag. Så... vi håller på att undersöka saken. Hittills har jag fått veta att man inte får se vad någon skriver i gamla forumet om man följer någon på nya forumet. Håller på attt undersöka "följa" på nya forumet atm.....

Har du kommit fram till något om följare? Jag vet inte ens vart jag ska börja men jag såg precis tråden om buggrapporter och smyger väl vidare efter det.

Jag ska ju upp tidigt imorgon, lycka till med det märker jag redan nu.

• gilmore

Men gnägg. Jag vill kunna dölja trådstarten varför är det borta?
    Jag gillar också att se vilka som är inloggade! Det kan de väl ändå ta tillbaka.

• gilmore

Efter en dag på jobbet så har jag hunnit smälta denna ENORMA OMSTÄLLNING! Tror jag. Vet inte.
    Fick ett meddelande från mod som jag inte vet är riktigt eller ej och jag tänker då ta mig fan inte klicka på länken. Det kan ju vara något såndäringa virus som tar över hela datoruten och mig! / mvh tant

Jag som trodde det var en drös med pers som sakat mig som ville skriva men nehejnej.

• gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-19 20:20:05 följande:
    Allmänt deppig, saknar särbon och längtar efter en annan person... Känner mig lite ensam. :-/

Fast det ÄR jag ju inte, men ibland får deppigheten mig att känna så. *suck*
    Jag har en jättestor godisskål här, du är så varmt välkommen!
    Däremot kommer jag att somna när som helst men jag är såå gullig när jag sover. Snarka högt kan jag dessutom göra. Kyss
  • gilmore
    Monte skrev 2014-06-22 01:18:24 följande:

Är det någon som blivit erbjuden, typ, att klä ut sig till slutty nurse? Det funkar säkert med valfri halloween-kostym dock misstänker jag. *nyfiken*

Ja det har jag! Fast jag tänker bara på landstingets kläder jag skrotar runt i ca varje dag och det är inte särskilt sexigt eller slutty.
    Jag förstör alltid fantasin när jag påpekar det. Ni kan kalla mig partypoopern Solig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!