• Nitor

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:58:23 följande:
    Vid alla gudar du hade fått öva hur mycket som helst! Bor 6 mil norr om gbg.
    Jag brukar åka till orust ibland så det skulle kanske funka. Inboxa om du känner för det.
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:13:22 följande:
    Jag kan fota annars  Har faktiskt fotat naket förut på vänner och hör och häpna jag skall fota sex på fredag. Dock inte jag som skall ha sex utan andra, jag skall bara fota och filma lite. Underbara vänner man har, den ena drar ut knipkulor ur fittan för ett tag sen och trycker i mitt nylle och babblar på om geisha kulor, nää gumman det där är knipkulor, seså stoppa nu in dom igen.. Nästa kommer hey du, du kan väl fota lite när jag och han knullar eller hur, du är ju inte blyg för fem öre och bryr dig inte så.. Ehhh hmmm jo men visst, om karl bara har klart för sig att jag inte skall knulla så joo  men okej då va fan jag fotar!

Mina vänner är faktiskt rätt underbara. Hjärta Tänk om de bara visste hur ställd jag blir av sånt där, men de har inte en aning Skrattande Skäms Tyst Solig Lika  bra det!
    Låter härligt, nice fredag du har framför dig. Ska ni vara utomhus? Vänta, jag ska kolla yr.no först...  mellan 3-8 grader samt sol. Perfekt
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:16:30 följande:
    Du ser, antastar din inbox då!
    Du är välkommen  Glad
  • Nitor

Nej, det är dags att planera för frukosten i morgon... Finns det mer korv i kylen?...

• Nitor
    Anonym (+) skrev 2014-03-10 01:25:54 följande:
    Jag är en 24-åring kille från Ljungskile, oskuld. Var blir man av med den?
    På Torp
  • Nitor

Jag ska också gå och lägga mig strax. Tack för en trevlig kväll  Solig

• Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 02:43:24 följande:
    haha jag skall upp 06 senast 06:30
    Åh fy fan  Rynkar på näsan
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 02:49:36 följande:
    Kan man säga. 08:10 skall ett stycke barn befinna sig i skolan.
    Kl 08:15 ska en HäckHäxa ligga och vila sig i sängen  Solig
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 07:48:38 följande:

Ja bättre än inget. Haha sov gott så länge det varade.
    God morgon. För mig varade det länge men sömnen var kass.
  • Nitor

Har precis gjort en dubbel cappuccino. Bra start på morgonen  

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!