• Nitor

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:10:47 följande:

ALLA KILLAR FÅR BLUNDA - En rövselfie.... Inte mitt stoltaste ögonblick detta...
    Jag kollade ändå  Glad

För att vara en killröv så var den faktiskt snygg
  • Nitor
    Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-10 00:12:17 följande:
    Eller jag menar som självutnämnd påve tycker jag bilden var ytterst olämplig!
    Finns det något olämpligt för en påve?
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:14:35 följande:
    Mycket liten en diameter på nån cm max! Sluten indeed! Skrattande
    Pratar du om min kukstorlek nu plötsligt  Rynkar på näsan
  • Nitor
    Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-09 23:44:51 följande:
    [quote=72716604][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:40:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack för det! Jo, helgen har varit bra. Din också hoppas jag. Registrerade mig här på FL efter 5 års "smygläsande". Känns som att jag känner många av er Lite som att råka hälsa på en känd person på stan
    Några trådar du minns speciellt från dessa år? Och medlemmar?
  • Nitor
    Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-10 00:19:04 följande:
    "Nitor" En påve håller moral och etik högt ... Typ
    Jag misstänker att du år något annat än påve. Hmmm....
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:25:04 följande:
    Inte en chans, den är full av normalviktiga människor som glänser ikapp, där passar inte jag in, så de kan få behålla den och beundra varandra bäst de vill.
    Då kommer jag att bidra med en rumpbild i din tråd  Solig
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:27:48 följande:
    Åhhhh vacker! Och det där området alldeles ovanför baken OMG, sanslöst hett! Hjärta
    Det området är så himla härligt att massera. På kvinnor alltså
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:37:13 följande:
    Nej jag syftade på körven

Du vet att storleken inte har nån särskild betydelse ( nå om man inte heter realistkuken vill säga, då är den av yttersta vikt) Joooo för stora kan göra jävligt ont! Så viss betydelse har den ju.

Annars tycker jag personligen att fingerfärdighet är sjukt överlägset det mesta!
    Fingerfärdig är jag. Tummen upp  
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:42:56 följande:
    Mmmm jag hade kunnat dö för lite massage, det där är ett "problemområde" för min del och en bit ner mot baken också, jävla svankrygg! Skjut mig typ!
    Bor du hyfsat när gbg kan jag öva på dig. Har kunskapen men behöver friska upp den igen.
  • Nitor

All min tid framför datorn och familjeliv har format min fina rumpa. Bild kommer men jag inväntar det rätta ljuset. Kanske ljuset från Skagen?...

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!