• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jaded skrev 2014-06-08 22:18:39 följande:

smile2.gif

Jag tror att många inbillar sig att folk bryr sig betydligt mer om vad andra gör än de faktiskt gör. Varannan villa innehåller väl ett par som ägnar sig åt Hitler-sex eller annat fredagsmys.
    *ögonbryn i normalt läge*
    Hitlermys låter iofs jävligt avtändande. Hade möjligen garvat lite om jag fick veta att Per och Stina i grannvillan knullade i klädda hästhuvud och gasmask, men annars skiter jag i vad folk gör i sitt hem, så länge det inte involverar barn och djur.
  • Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-06-08 23:03:48 följande:
    Och om man inte är så lång?
    Då ställer man sig tätt bakom och väntar på att bönestunden är över.
  • Brunhilde
    Anonym (smart_hard) skrev 2014-06-09 00:10:59 följande:
    Har nu nattat tjejen men är vaken och skitkåt!
    Har mycket aktivt sexliv - men det räcker ju inte!! 
    Fantiserar om sex som PIRRAR -- förbjuden sex -- skulle utan tvekan sätta på grannen ifall jag fick chansen ( hon är riktigt het!!!).
    Älskar min tjej och skulle inte vilja leva med någon annan i hela världen - men jag skulle vilja KNULLA med så gott som alla i hela världen!! ( nja -- även jag har gränser :)

Skulle vilja rada upp 5 st tjejer på mage och knulla alla i tur och ordning -- tjejen skulle gärna få vara med och bli knullad sist!

Min KK har gått och stadgat sig för ett halvår sedan och sexlivet blev genast mycket tristare!

Är jag ensam som önskar sex med massor av tjejer samtidigt som jag aldrig skulle vilja leva med någon annan än min tjej ( vi har varit tillsamans i 15 år! ).

Att runka är skittrist och jag tar det som ett nederlag -- ger mig inget/nada ....
    Man vill ju KNULLA juh! smile5.gif
    Lite gulligt att du nattar din flickvän. Är det med sagor eller bara sång?
  • Brunhilde
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-09 00:40:52 följande:
    Göka med ett avtagbart gosedjurshuvud...?
    Jisses.
    Jag trodde också jag var rätt luttrad men bevisligen inte.

Vad hände med att bara ligga tätt, tätt intill och bara gosa med varandra?

Inte med ett gosedjurshuvud alltså, utan den man lever tillsammans med.

Vissa får hålla hårt i nallen.

Bara ligga och gosa med den man lever med, det blev omodernt för många år sedan. Det är sååå 80-tal. Kanske kommer det en retroperiod om ett tag. Vem vet.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-06-09 00:46:16 följande:

Sexkoma väl? Han verkar vara en riktig man. smile6.gif
    Funderade ett tag på vad sexkorna var för ena kreatur. Börjar nog bli lite trött.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-06-09 01:07:17 följande:

Du tänker för mycket på s e x. smile3.gifsmile4.gif
    Jag kan väl inte hjälpa att en envis del av min hjärna tror att den tillhör en pubertal hormonstinn tonårspojke Gråter
    Hade det inte varit så hade jag givetvis ägnat mer av min tankeverksamhet åt att lösa världsproblemen. 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-09 01:23:33 följande:
    På  tal om, tydligen var det en välkänd, homosexuell artist som våldförde sig med en dildo på en fotboll inför ett gäng småungar för flera dagar sen, och aftonblaskorna och sociala medier har lyckats missa den storyn Förvånad
    Bollen sa "Nej"? Har väldigt svårt att visualisera denna händelse. 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-06-09 01:33:16 följande:
    Ja, det låter som..... konstigt, detta.... Och att överhuvudtaget lyckas ta en fotboll från "ett gäng" aktivt spelande pojkar låter lite, det också.....
    Man måste beundra artistens hålkänsla, det är lite trixigt med att få in en dildo i en fotbollsventil Obestämd Och varför i hela friden var det viktigt att ta upp att han var homosexuell?
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-06-09 01:33:20 följande:
    Nej men nu går jag i ide.
    Köss osv. *snark*
    Inte lika länge som björnhonorna väl? Sov gott!
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-06-09 01:55:06 följande:

Förhoppningsvis inte. smile3.gif
    Men jag lägger mig ner här med ny vetskap om bögbollar, gasmasker och hästhuvuden. It's a new world.
    Natt! smile6.gif
    Man lär sig nya saker här nästan varje gång. Visst är det fantastiskt. Den där grannen som man trodde hade ett gnäggande skratt, sysslar säkert egentligen med pony-play.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!