• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-03 19:03:53 följande:
    American Pie? smile2.gif  
    En helt vanlig oskyldig äppelpaj med ett krispigt smultäcke.
    ErnstHugo skrev 2014-06-03 19:37:15 följande:
    Själv vill jag framhålla att jordgubbar doppade i vaniljvisp är kapitalt underskattat smile1.gif
    Hädelse! De ska vara naturella med ett glas välkyld champagne! 
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-03 20:42:57 följande:
    En skål med jordgubbar, med champagne, liggandes i en solstol vid en pool, i nåt varmt land!

Typ så! smile2.gif
    Jag är en enkel dam och nöjer mig med skålen med jordgubbar, champagnen och trevligt sällskap Drömmer
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-03 21:07:20 följande:
    Okej...trodde inte annat heller! Drömmer
    Låter gott...
    Vilken tid ska jag komma...? Skrattande
    Klockan kvart över. Ta med jordgubbar och champagne. Det är inte mer än rätt eftersom jag är så grymt trevligt sällskap
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-06-03 21:07:26 följande:

Här har jag käkat färska jordgubbar med vispad grädde och kaffe till det! smile2.gifsmile9.gif

Har tränat så jag nästan spytt.. Sedan har vi storhandlat..
    Imorgon är det tvättdag och jag ska försöka ta mig ut på långpromenad.. smile9.gif

Eller så ligger jag på soffan och läser.. smile2.gif
    Nu kunde jag bara läsa att du ligger i soffan och läser, allt annat är märkligt suddigt.
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-06-03 22:05:26 följande:
    Ikväll mår jag pyton. Suttit i badkaret o h gråtit! De som hände igår och allt annat stress plus en massa hormoner spökar i huvudet!
    Pratat med sambon och ikväll var det svårt att inte gråta när jag hörde han.
    Förstår att det blev för mycket. Jag förstår inte riktigt vad som hände, men att ni och hästarna klarade er är huvudsaken. Vet du vad, man får gråta och ibland tror jag tom att det är riktigt nyttigt.

Lipa lite i portioner innan allt blir riktigt jäkla jobbigt och alla fördämningarna brister. 

Det enda jag önskar är att jag såg ut som Audry Hepburn gjorde i sin ungdom, så där med ett par klädsamma tårar som rinner. Inte hulka och snorböla...
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-06-03 22:53:06 följande:
    Inga tårar här men en fin låt med Audrey kanske kan pigga upp

" target="_blank">

Försökte hitta något passande att kontra med, men till min fasa var det tomt just nu
    Du får hålla till godo med det jag lyssnar på:

• Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2014-06-03 23:08:38 följande:

Jag är för obildad för champagne. Smakar som ung sherry med Ramlösa smile2.gif
    Sherry smakar liktornar!
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-06-03 23:19:40 följande:
    Den tar jag gärna emot {#emotions_dlg.flower}

Du efterlyste en dans, passar en tango? Drömmer

" target="_blank">

Åh, har bara dansat finsk tango förut, men eftersom det är du som för känner jag mig helt trygg
  • Brunhilde
    Signore skrev 2014-06-03 23:21:39 följande:
    Tack Brunhilde! Du gav iaf mig en ny artist att lyssna på. Skitbra. Ursäkta ordvalet.
    Prego! Glad att någon gillar det jag postar
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!